Gå til innhold

sko til vinrød kjole

kimmi

Anbefalte innlegg

hmmm... har tenkt at jeg snart må på skojakt. bør jeg ha vinrøde sko til vinrød kjole??? eller hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes det også hadde vært lekkert med sko i sølv eller gull. Og det er for så vidt ingenting i veien for å ha svarte sko til en rød kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt det er stiligst med sko som matcher kjolen. Satengsko i samme farge som en flott kjole er råstilig, det utgjøre den lille men store klasseforskjellen på et antrekk synes jeg.

Er det en del sort i kjolen, kan du selvsagt ha sorte sko, er det gull kan du ha gullsko etc... men likevel synes jeg prikken over i'en er sko som matcher kjolen. Du får farget skoene i et utall farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser for meg at svarte sko kan bli litt "hardt"?

...tror dere det passer med lyse sko, kanskje med litt perler eller noe??? himmel, det er vanskelig med sko! kjolen er jo lang, men skoene vil jo syntes uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tror dere det passer med lyse sko, kanskje med litt perler eller noe??? himmel, det er vanskelig med sko! kjolen er jo lang, men skoene vil jo syntes uansett...

Hvordan ser kjolen din ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha noe annet tilbehør da?

Har du gull eller sølv tilbehør kunne det jo vært litt stilig med sko som matcher tilbehøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser kjolen din ut da?

det er en "prinsessekjole". har ikke bilde av den, men den heter ballkjole, er ingen typisk brudekjole.

det var noen som nevnte at en kunne farge skoene?? hvem, hva, hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var noen som nevnte at en kunne farge skoene?? hvem' date=' hva, hvor?[/quote']

Kjøper du brudesko kan du få dem farget. Vet ikke akkurat hvilke brudesalonger som tilbyr det men vet at noen skoprodusenter tilbyr dette. Du kan sikkert bare spørre på en brudesalong i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har iallefall IKKE vært mitt første valg. Jeg antar at kjolen er kanskje mørk kirsebær-rød farge. Da er mørke sko penest - åkkesom (mener nå jeg da) Har du da f.eks sorte lakk-sko med sling-back...så er jo DET lekkert:)

Håper du finner no' da *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du da f.eks sorte lakk-sko med sling-back...så er jo DET lekkert:)

Ånei.... sorte lakksko er så FÆLT!!! :kvalm:

Jeg har en personlig uoverenstemmelse med sorte lakksko, får mark i hele kroppen av det.... *frysning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...