Gjest wiwiwao Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har kjøpt Canada goose jakke fra usa, i nettbutikk? Noen som vet om butikker som sender til Norge? Vet noen hvor mye det koster med jetcarrier?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har kjøpt Canada goose jakke fra usa, i nettbutikk? Noen som vet om butikker som sender til Norge? Vet noen hvor mye det koster med jetcarrier? Mye billigere å kjøpe den i Norge. Anonym poster: 93ab359ba48ab71fa34822b2d8e8d82d
Lillah Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Aner dessverre ikke, men har uansett et råd til deg: Kjøp den i en butikk! Husker hvor mye styr det var over de jakkene der for en tid tilbake.. Litt billigere på nett, men tydligvis ofte "katta i sekken" også. :/
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Kjempelurt hvis du vil ha fake jakke. Kjøper du i butikk vet du ihvertfall hva slags dyremishandling du støtter. Anonym poster: a2100cccc3c499f65ac4c08ff8f8d82e 5
Nuffen Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Kjempelurt hvis du vil ha fake jakke. Kjøper du i butikk vet du ihvertfall hva slags dyremishandling du støtter. Anonym poster: a2100cccc3c499f65ac4c08ff8f8d82e Bra sagt!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Ja... Husk at gjess og prærie-ulver har lidd sin nød for de jakkene der.. Fatter ikke at folk betaler så mye for en jakke som uansett ikke er livsviktig for å overleve vinteren liksom.. Pels er primitivt, vi er ikke i steinalderen lenger.. Takk. Anonym poster: e9a8699c8074f6af1756874228c8bebb 4
Gjest Snoken- Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Ja... Husk at gjess og prærie-ulver har lidd sin nød for de jakkene der.. Fatter ikke at folk betaler så mye for en jakke som uansett ikke er livsviktig for å overleve vinteren liksom.. Pels er primitivt, vi er ikke i steinalderen lenger.. Takk. Anonym poster: e9a8699c8074f6af1756874228c8bebb Synes det er litt komisk. Så mange som er mot pelsdyrnæringen, 90% om skal tro pollen fra VG osv. Også forguder det norske folk Canada Goose jakker som bare det
kattepus89 Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Synes det er litt komisk. Så mange som er mot pelsdyrnæringen, 90% om skal tro pollen fra VG osv. Også forguder det norske folk Canada Goose jakker som bare det Veldig dobbeltmoralsk...! Hadde en diskusjon med ei berte på fb om dette... "Hun var SÅ i mot pels og alt det der... Men jakken var jo så varm, og pelsen gjorde den enda varmere!" Dumme drittunge altså...
Frøken S Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Er det noen som har kjøpt Canada goose jakke fra usa, i nettbutikk? Noen som vet om butikker som sender til Norge? Vet noen hvor mye det koster med jetcarrier? Husk å legge til toll og mva.
Gjest wiwiwao Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Det var vel forventet at anti-pelsgjengen ville komme inn og "ødelegge" tråden. Slik som alle de andre trådene jeg har lest om canada goose og parajumper jakkene. Det er en annen diskusjon, så fint hvis dere kan holde dere til saken. Jeg er fullt klar over pels og dyrvern osv.Men når det er -20 grader her og man fryser r**a av seg og blir syk så tenker man på seg selv først. Jeg er realistisk! Hvis dette er så gale så burde pels vært forbudt i Norge, forbudt å importere pelsprodukter. Hva med dere som handler på HM eller apple produkter, støtter jo barnearbeid og slaveri som fører til selvmord. Samme opplegg! Og jeg tror ikke at alle de som er imot canada goose er faktisk imot det, men heller at de ikke har råd. Da er det lett og stille seg på den andre siden, nettopp fordi man er misunnelig. Det er en dyr jakke, skal ikke nekte for det. Men vinteren i Norge varer i 5 mnd, og en slik jakke kan du bruke i mange år. Deler du prisen på de årene så er det verdt det. Istedenfor å gå rundt å fryse seg ihjel og bli syk. Til dere andre som har svart: takk for info!
Zzyzx Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Her finner du litt info om Jetcarrier: http://www.dinside.n...-hjem-til-norge Ser jo greit nok ut, spesielt siden de også fikser moms og toll. Hvor mye det kommer til å koste er vanskelig å beregne på forhånd. Nå skal ikke jeg moralisere over Canada Goose, men jeg synes det er viktig at man forsikrer seg om at det er ekte vare man handler. Det gjelder det meste av populære ting. Det er alltid noen som skor seg på andres suksess, og det har oftest svært uheldige konsekvenser, både for dyrevelferd, menneskevelferd og miljø. Kjøper man originalvare så vet man hva det er, kjøper man uoriginal kan man få hva som helst. Spesielt dårlige materialer. http://www.tv2.no/un...te-3612940.html På nettsidene til Canada Goose vil du finne lister over autoriserte forhandlere, det kan være et greit sted å begynne hvis du skal handle i utenlandsk nettbutikk. Likevel, det er stor sjanse for at det ikke er noe særlig prisforskjell når regnestykket for utenlandskjøp er oppgjort, iallfall ikke på såpass dyre varer som dette. Det er 10% toll OG 25% moms på klær, nemlig. Så gå gjennom noen tall før du kjøper. Jetcarrier trengs kun hvis den aktuelle amerikanske nettbutikken ikke sender til Norge, ofte er det like greit å importere selv. Og til slutt - høres det for godt ut til å være sant, så er det ofte det. Du får rett og slett ikke en CG-jakke til under halv pris.
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Nåh, hvor er kgpolitiet som sletter alt som ikke er 100% saklig, relatert til TS sin sak? Jeg mener det med dyremishandling er jo på sidelinjen, og tilhører en annen debatt.
Thalassos Skrevet 8. desember 2012 #13 Skrevet 8. desember 2012 Det var vel forventet at anti-pelsgjengen ville komme inn og "ødelegge" tråden. Slik som alle de andre trådene jeg har lest om canada goose og parajumper jakkene. Det er en annen diskusjon, så fint hvis dere kan holde dere til saken. Jeg er fullt klar over pels og dyrvern osv.Men når det er -20 grader her og man fryser r**a av seg og blir syk så tenker man på seg selv først. Jeg er realistisk! Hvis dette er så gale så burde pels vært forbudt i Norge, forbudt å importere pelsprodukter. Hva med dere som handler på HM eller apple produkter, støtter jo barnearbeid og slaveri som fører til selvmord. Samme opplegg! Og jeg tror ikke at alle de som er imot canada goose er faktisk imot det, men heller at de ikke har råd. Da er det lett og stille seg på den andre siden, nettopp fordi man er misunnelig. Det er en dyr jakke, skal ikke nekte for det. Men vinteren i Norge varer i 5 mnd, og en slik jakke kan du bruke i mange år. Deler du prisen på de årene så er det verdt det. Istedenfor å gå rundt å fryse seg ihjel og bli syk. Til dere andre som har svart: takk for info! Jeg har en jakke til 1000,- uten pels, og jeg dør da virkelig ikke av kulde, selvom det er -20 ute? Kan ikke si jeg er særlig misunnelig på dere med den mainstreamjakka der, nei. 1
Løvetanten Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Du blir ikke syk av å ha en annen jakke enn Canada Goose... Må da finnes et vell av jakker som er like varme eller vel så det og til en brøkdel av prisen. Men du, hvorfor ikke kjøpe brukt. Flommer over av CG og Parajumpers på Finn. Eller stikke innom hvilken som helst sportsbutikk som hele tiden fallbyr dyre dunjakker? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå