Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Del Skrevet 1. juni 2002 Til Trixie. Kjeder du deg? Jeg bare lurer siden du har startet så mange nye tråder, de fleste totalt uinteressante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Trixie kan starte så mange tråder hun bare vil, Anonym. Ikke alle mener det samme som deg vet du. Moderator.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har lest flere av Trixie's tråder og synes ikke de jeg leste var uinteressante. Jeg er en raring, hva? Stå på, Trixie! _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-06-02 00:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 1. juni 2002 #4 Del Skrevet 1. juni 2002 Pussig. Da jeg leste mange av trådene til Trixie, tenkte jeg som så: Jeg er helt sikker på at noen har kommet med kritiske bemerkninger på Personlige meldinger. Jeg bare måtte se!! Ganske så riktig. Du er ganske forutsigbar du anonym. Her skal vi pikademæ ikke stikke oss for mye ut! Trådene til Trixie er forresten av interesse! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixie Skrevet 2. juni 2002 #5 Del Skrevet 2. juni 2002 Kjeder meg? Nei abselutt ikke. Enkelte kvinner har en viss kjærlighet for å angripe her inne. Det skal veldig lite til.Det verste er at de i sin feighet, velger å være anonym. Minstekrav her inne burde være at en bruker navnet sitt på personlig kritikk. Helt uinteresante tråder skriver du, men det er vel hva en er opptatt av? Jeg prøvde med ting som skulle røre litt i oss alle. Jeg for min del er lei av disse trådene: Hvilke shampo bruker du? Hva skal du ha til middag? For meg er det totalt meningsløst. Derfor disse nye tråder. Det ble kansje noe komplisert for deg? og bruke mer enn to celler til å svare på trådene? Det sier alt om nivået her inne. Jeg er faktisk inne på tanken å forlate Kg som flere gjør og ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 2. juni 2002 #6 Del Skrevet 2. juni 2002 Ikke bry deg om det Trixie. Gi oss næring i form at dine innlegg. Bedre enn masse!!! Sånne anonyme moodkillere må vi bare blåse vekk. Eller heve oss over....laaaaangt over. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 2. juni 2002 #7 Del Skrevet 2. juni 2002 Trixie, hei på deg! Håper inderlig du ikke forlater oss, og at vi lar anonyme innlegg som det over her diktere KG. KG har mange, mange flotte mennesker å by på. Fortsett å bidra med dine gode tråder, du også. Gode klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 3. juni 2002 #8 Del Skrevet 3. juni 2002 Trixie! Det er det samme for meg hva slags tråder folk lager her inne, det er jo bare å hoppe over de man synes er uinteressante. Men det er vel det samme om den personen som startet denne tråden signerte med anonym eller noe annet? Du, Trixie, og alle andre som signerer med et eller annet navn er like anonyme og ukjente for meg som alle de som ikke signerer.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå