Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Beklager alle skrivefeil i dette innlegget, nå sitter jeg nemlig via mobil og jeg ser litt dårlig på grunn av den.

Uansett, jeg har veldig veldig lyst til å ta en tatovering på foten. post-54759-0-25521100-1354793713_thumb.j

Noe sånt som dette - bare at jeg skal ha et veldig viktig sitat for meg.

Det jeg egentlig lurer på er om det gjør sabla vondt? Har ei venninne som tok en liten skisse der og hun sa at det var verre enn å føde....

Jeg skal ha et forholdsvis langt sitat med 8 ord. Det er en del korte ord - så tatoveringen vil ikke bli så svær i seg selv. Hvis det skulle ha noe å si.

Jeg vurderer også å ta den på skuldra, men jeg vil ha dette sitatet mer for meg selv.

Og uansett, tusen takk for at du gidder å ta deg tid til å svare meg :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det gjør vondt, men det er sånn irriterende vondt, som når du risper deg med en nål mange ganger på ett sted. Nekter å tro at det er vondere enn å føde.

Skrevet

Har også tatovering på foten. Det var helt greit. Det gjør vondt, men det er på en måte en veldig overfladisk vondthet. Jeg syns det var helt uproblematisk.

Skrevet

Ahh, så bra! Nå ble jeg veldig veldig lettet :-)

Jeg var redd for at det faktisk var i nærheten av å føde ( :fnise:) da hadde jeg nemlig aldri gjort det.

Hvor store tatoveringer tok evt dere? :-)

Skrevet

Jeg vurderer å ta en etter jul. Derfor jeg lurer, hvis ikke så blir det skuldra men jeg vil jo helst ha den på benet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...