silverdoe Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Hei! Lurer på om nokon kan hjelpe meg med eit lite spm. Eg held på med "Lillestakken", s. 51 i Myk Start..og har kome meg til overgang til berestykket, str 9-12 mnd. Strikka først ca 23 cm rillestrikk (og då strikker jo eg først rettesida og så vrangsida for å få ei rille) og så felte eg av 25 masker, på rettesida. Og så begynte eg med overgangen frå vrangsida, om de skjønner? Er det rett? Skal strikke slik: 1. p vrangt 2. p rett 3. p rett 4. p vrangt 5. p rett 6. p rett 7. p vrangt (trur eg, det står ikkje spesifikt..) Har strikka 4 pinner (er altså nettopp ferdig med vrangstrikk frå rettesida), men vil ikkje strikke meir i tilfelle nokon seier at eg har strikka alt feil, hehe Eg blir alltid litt usikker når det ikkje er akkurat slik som på biletet :gjeiper: Og det som gjer meg usikker, er den stripa med glattstrikk som dukker opp i byrjinga av overgangen, men det er kanskje slik det skal vere? For å få nettopp ein overgang? Håper nokon skjønner bablinga mi her
Marissa Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Du strikker riktig slik jeg tolker mønsteret. Når du har felt 25 masker på rettsiden og strikker først en pinne vrangt og så rett vil du få et lite parti med glattstrikk, men derette rvil det bli en tjukk "stripe" med glattstrikk det som vanligvis vises på vrangen kommer ut, før du begynner på bryststykket (sees i overgangen på bildet. Vet ikke om det var helt det du lurte på eller om det er til hjelp, bare spør igjen om jeg kan bidra
silverdoe Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2012 Tusen takk! Då fortsetter eg i samme spor, for då ser jo det ut til at eg har gjort rett hittil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå