Gå til innhold

Hjelp! Hva skal jeg gjøre? Fortvilet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har invitert en gutt hjem til meg. Han har et svært tidsskjema i forbindelse med jobb, og får inn utrolig mange sms i løpet av en dag. Han har derfor "Advart" meg om at mine sms i blant kan "drukne i mengden", og at jeg må "mase" på han. Jeg sendte ham en melding for et par dager siden for å avtale "daten" vår på lørdag. Jeg har fortsatt ikke fått svar. I går fikk jeg høre at han har avlyst en uviktig avtale fordi han er blitt syk. Usikker på om han faktisk er syk, eller om han bruker det som en unnskyldning for å få et litt slækkere tidsskjema. Mitt dilemma er derfor om jeg skal sende han en sms og høre hvordan han har det, eller om jeg skal la han være. Mest sannsynlig har han ikke ment å ikke svare, men allikevel er jeg redd for å mase og være innpåsliten. Har noen et godt råd? Hva ville dere foretrukket, både hvis dere var i hans og mine sko?

Takk for alle fornuftige svar. Usikkerheten ødelegger dagen min...:(

Anonym poster: 48b1f1b2c1c84bc3b77f97cdcaff28b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke?

Det hadde sikkert vært det beste, men igjen; jeg vil helst forstyrre minst mulig.

Skrevet (endret)

Det blir for dumt, ærlig talt.

Dessuten er han ikke så veldig interessert i dette treffet deres om han ikke tar kontakt. Å sende en sms tar bare noen sekunder. Alle har tid til det.

Mulig han har deg som plan B og derfor ikke gidder å svare før det han helst vil ikke går i boks? Virker sånn ut ifra det du beskriver.

Selv er jeg sånn at smser kan bli liggende ulest, men om noen ringer får jeg det fint med meg. Om han er så opptatt at han ikke kan ta tlf kan han ringe tilbake senere eller sende et svar.

Finn deg en som faktisk er interessert i å ha kontakt, du.

Endret av Indra
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Vent til i kveld. Dersom han har vist interesse for bare noen dager siden, og du/dere ikke har sagt/gjort noe som skulle tilsi at han plutselig skulle miste interessen, tror jeg nok han bare blir glad for å få en sms av deg. :) Særlig hvis telefonen hans er så aktiv som du sier, da er det fort gjort å glemme en sms, selv om man virkelig vil.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg hadde sendt en melding til jeg.. Jeg synes det høres litt rart ut at han sier du skal mase på han, bør jo ikke være nødvendig i startfasen akkurat. Men men, jeg hadde i hvertfall sendt en melding til. Svarer han ikke på den, nei da er han nok ikke særlig interessert dessverre.

Skrevet

Pleier han å svare deg? I så fall tror jeg jeg ville ha sendt en melding til, men vent til i kveld eller i morgen kveld. Da virker du interessert, men ikke desperat. ;)

Skrevet

Sikkert mere konstruktivt å få svar av menn som er travle slik som mannen hun snakker om.

Gjest gressløk
Skrevet

Tja, kjæresten min synes jeg maste litt når han jobbet hele dagen og ikke har tid til å svare på sms. Jeg måtte bare lære meg å ikke ta det personlig. Da hjelper det ikke å ringe, akkurat.. Dessuten hater kjæresten min å snakke i telefonen. Hvis du ikke pleier å ringe han, ikke gjør det nå heller. Send han en ny melding og "minn" han på lørdag, hvis det ikke var i dag du sendte den forige.

Skrevet

Saken er at hvis han er interessert nok så tar han kontakt.

Du vet jo selv at du alltid ville tatt deg tid til å svare på en sms fra noen du hadde kjempelyst til å møte.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Ville ikke sendt han melding før jeg hører fra han. Ikke hvis jeg ikke hørte noe før lørdag, heller. Uansett hvor travel man er, så tenker man på den man er interessert i flere ganger ila dagen. Han er fullt klar over å ha fått invitasjon, og har neppe glemt å svare, han har latt være å gjøre det fordi det ikke er så spennende for han. En gentleman svarer, og sier ikke at man er nødt til å mase på han. Barnslig spør du meg! Hold deg tyst og se om han kontakter deg. Legg gjerne backupplaner for lørdagen. Når du blir stille vil han enten lure på hvorfof du ikke tar kontakt mer og skrus mer «på», eller så vil han være lettet over at han slapp unna. Du får vente og se, men husk at det finnes flere interessante menn der ute som ikke er så utrolig utilgjengelige hele tiden.

• Liker 1
Gjest trådstarter
Skrevet

Tja, kjæresten min synes jeg maste litt når han jobbet hele dagen og ikke har tid til å svare på sms. Jeg måtte bare lære meg å ikke ta det personlig. Da hjelper det ikke å ringe, akkurat.. Dessuten hater kjæresten min å snakke i telefonen. Hvis du ikke pleier å ringe han, ikke gjør det nå heller. Send han en ny melding og "minn" han på lørdag, hvis det ikke var i dag du sendte den forige.

Takk,takk, takk! Godt å høre! :) Greia er den at han viser veldig interesse når vi møtes "face to face", eller når HAN sender sms først. Det er bare litt vanskelig å få kontakt med han gjennom sms til tider.

SÅ: de fleste av dere ville ikke hatt hemninger med å sende en ny sms? Den forrige smsen sendte jeg på søndag, så det er jo noen dager siden..

Skrevet

Du fisker etter nok stemmer til å sende en ny sms?

Du må gjøre det som føles riktig for deg. Vi kjenner jo verken deg eller han og gir råd ut fra egne erfaringer.

Kanskje han er en teflonhjerne som knapt enser en sms. Kanskje han har et par stykker til på gress. Kanskje han ikke helt vet om det er deg han vil ha? Kanskje alt er greit men at han bare er upålitelig?

Skrevet

Okei, for å spørre på en annen måte: å sende en melding nummer to fire dager etter den første, hadde dere ansett det som mas eller påminnelse?

TS

Skrevet

Okei, for å spørre på en annen måte: å sende en melding nummer to fire dager etter den første, hadde dere ansett det som mas eller påminnelse?

TS

melding etter 4 dager er ikke mas i mine øyner :)

• Liker 2
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Nei, dersom han faktisk pleier å svare, og det nå har gått fire dager etter du sendte meldingen, synes jeg ikke det blir mas å sende en ny melding. Da har han mest sannsynlig sett den, men glemt å svare. Menn kan være slik iblant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...