Gå til innhold

Elendig rettetang! Og dette betalte jeg 2000 kr for?

Anbefalte innlegg

Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

.

Endret av newbiepie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du kjøpt den da? Nettbutikk? Jeg er veldig fornøyd med min rettetang fra GHD. Men har ikke de samme utfordringene som deg mtp hårfargen og tynt hår.

Anonym poster: 70ee6755590448d78159d76451b7efa7

Gjest RamaLama
Skrevet

Kjøpte den hos frisør, i tilfelle den skulle bli ødelagt tenkte jeg det var greit å ha dem i byen. Hvilken har du da? :)

Skrevet

Jeg har en sort/rød en, litt tynnere enn vanlig. Den har veldig gode plater osv. Tror den var special edition en periode fordi det fulgte med veske og hårføner også.

Du kan jo dra ned å klage på den? Ihvertfall hvis frisøren sa til deg "den her passer der fordi blbllballblblla". Så får du se hvor langt du kommer med det :-)

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg har den svarte. Har ganske tynt hår selv, men ikke merket noe problemer med det. Men er faktisk delvis enig i at den ikke helt er verdt prisen. Jeg har en gammel HH Simonsen også, og hvis jeg skal krølle håret mitt så bruker jeg heller den, siden den har sånne "hakk" på undersiden, og man kan velge temperatur på den. Hadde jeg kjøpt ny i dag ville jeg heller gått for den.

OT, men noen som faktisk vet hva gradene på GHD-tangen egentlig er? 220?

Skrevet

Jeg har en sort, middelsstor, og har ekstremt tykt hår, har hatt den i 2 år nå, og den går så det synger. Beste jeg noen gang har prøvd. Hvilken størrelse er din? På tynt hår ville jeg nok brukt den minste... Det er veldig trist at du syntes den er dårlig, den er min absolutte favoritt. Er kanskje litt dumt å spørre om du er god til å bruke varmebeskyttende og sånne ting?

Og hvis du ikke er fornøyd, så ville jeg gått innom frisøren og forklart henne saken. Produktet skal jo virke sånn som hun sier. Kan jo hende du kan få byttet i en ny eller annen modell. Lykke til!

Skrevet

Jeg ville gått og byttet den, kan nesten garantere at det går bra. Hvis jeg kjøper frisørsjampo etter anbefaling som ikke fungerer, får jeg alltid ny. Så bare gå tilbake og forklar saken, og si du vil ha en annen :)

Skrevet

Jeg har hatt min ghd iv i 3 år og den er min favoritt. Den glatter og krøller håret mitt bra, og håret blir mykt og glansfult etterpå. Har veldig tykt og ubehandlet hår, så ganske ulik hårtype fra deg. Har heller aldri opplevd at hele tanga blir varm når man bruker den, men så har jeg aldri brukt den i 40 minutter. Mulig det er noe feil med glattetanga? Eller den kanskje bare ikke passer til håret ditt? Regner med at du bruker varmebeskyttende, hvis ikke så hjelper det mot sånne hakk i håret og glattetanga glir lettere gjennom.

Jeg ville ha tatt den med tilbake å spurt om å bytte. Spiller ingen rolle om den er brukt, er jo frisøren som har anbefalt deg den og da skulle det jo være mulig å bytte hvis man ikke er fornøyd? :)

Skrevet

Jeg tror du må ha fått en dårlig tang.

Anonym poster: a1b69f4764234dfab9a1f6a5fb21d37a

Skrevet

Så rart! Jeg har også GHD, og er dødsfornøgd. Nå har jeg litt tykt hår, men det er både slitt og farget. Føler håret mitt blir mye finere hvor det er slitt etter at jeg bruker rettetanga. Jeg har forresten denne;

Pink-Ghd-Straighteners-2010-A001.jpg

Jeg hadde gått tilbake til frisøren og snakket med henne, jeg. Har de den kundeservicen de bør ha skal det ikke være noe problem! :)

Gjest Tigress
Skrevet

Platene skal jo røre ved kvarandre, då, så eg ville levert inn tanga att.

Skrevet

jeg ville reklamert, GHD skal være det beste og ha full garanti så hvis du ikke er fornøyd så er det kanskje noe galt med den ..

• Liker 1
Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

.

Endret av newbiepie
Skrevet (endret)

Reklamasjon!

Søk opp forbrulerkjøpsloven på lovdata.

Endret av AnimalFarm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...