rosahelikopter Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Når jeg har barnefri, så ved jeg at jeg har barnefri de første timene, så plutselig tenker jeg ikke mer over det og skal statid til å gå inn på rommet til mitt barn og snakke, finne på et eller annet med henne osv. Akkurat i det jeg kommer til døren så kommer det frem igjen at jeg har jo barnefri. Jeg ved jo at hun ikke er her, for er alene i stua og andre rom, men det er bare noe som plutslig får meg til å gå til rommet for å sjekke litt. I stad så tenkte jeg på å gå å vekke henne snart for å og ordne oss til barnehagen, men hun er jo ikke her da. Er det flere som er slik? eller er bare jeg helt rar?
Timseh Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg og er slik. Kan gå ut midt på lyse dagen hvor jeg ser en tipp, hund eller pus, blir glad for jeg skal vise gutten min tippen/hunden/pusen, men så kommer jeg på at jeg verken går med barnevogn eller med gutten min
Leanne Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Hvis barna overnatter hos venner/besteforeldre så går jeg ofte innom rommet deres før jeg skal legge meg. For å ta på dyna, stryke litt på kinnet slik jeg gjør hver kveld. Blir like overrasket hver gang når senga er tom..
addict Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har en sterk trang til å rope "GRAVEMASKIN!!" hver gang jeg ser en gravemaskin............... Når jeg er alene..... Ellers så får jeg panikkanfall av og til, fordi klokka er blitt så mye og jeg må hente i barnehagen. Så kommer jeg på at han har pappahelg. Ooops. 1
Leanne Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har en sterk trang til å rope "GRAVEMASKIN!!" hver gang jeg ser en gravemaskin............... Når jeg er alene..... Kjenner meg igrunn litt igjen der ja... Snakker med barna i baksetet når jeg kjører bil alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå