AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Barnet mitt våknet i natt og jeg merket tydelig at hun hadde litt vondt. Tok henne opp og skulle skifte på henne, da har hun en kjempe hard bæsj. Sånn type klump. La merke til at hun ''blåste'' magen opp. Prøvde å kjenne og klemme litt på magen, men hun reagerte ikke. Hun har fått brød for første gang og lurer derfor på om det kan være årsaken? Hun har tidligere hatt så hard avføring at jeg har måtte hjulpet henne med å dra den ut fra stumpen hennes Gir henne malt i melken. Sviskesaft har ingen virkning på henne. Noen som har tips til hva dette kan være? Skal til legen på fredag. Anonym poster: 05e7e18ba677167655b294c0b6ad41c2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Hlet vanlig at de kan bli hard i magen når mengden fast føde økes. Drikker hun vann til maten? Hvis ikke kan det være lurt å begynne. Som oftest blir de hard i magen fordi det blir for mye fiber og for lavt væskeinntak. Anonym poster: bf01b874c875d035aff705980cb56ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå