Gå til innhold

Er det greit at kjæresten bruker kjælenavn og sier han savner andre jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at typen kaller venninner for kjære, pus osv?

Er det greit at typen sier "jeg savner deg" til andre jenter?

Anonym poster: bf784767e36dde75a05a02a16b03f2c7

Videoannonse
Annonse
Gjest LineaAlba
Skrevet

Er det ok at typen kaller venninner for kjære, pus osv?

Er det greit at typen sier "jeg savner deg" til andre jenter?

Synes du det er greit? Du gjør vel ikke det siden du spør her? Alle har ulike grenser. Jeg hadde ikke likt det hvis kjæresten min hadde kjærestekallenavn på venninnene sine, og å si "jeg savner deg" er i min verden ganske følelsesladet. Så jeg hadde sagt til han at jeg ikke likte det og spurt hvorfor han gjør det. Minnet han om at han ikke var singel lenger, kan du si :)

Skrevet

Det er ikke greit for deg, og det er du som er sammen med ham. Jeg hadde heller ikke likt det.

Skrevet

Nei, det er ikke ok. I følge meg.

Skrevet

Ehm nei jeg syns ikke det er greit om han kaller andre jenter for pus, kjære og lignende.

Skrevet

Vennen - Helt ok for meg :)

Savner deg - Helt ok for meg! :)

Pus, kjære synes jeg faktisk er i andre kategorier enn de ovennevnte, og dermed ikke greit.

Anonym poster: 09c8789e8632086625f1d0a7d4bf84b8

• Liker 2
Skrevet

hadde ikke plaget meg. jeg gjør det selv.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hadde kjæreste kunne jeg fortsatt si til kompisene mine at jeg savnet dem, og bruker egentlig å kalle alle mine nærmeste for "kjære".. Men det kommer an på hvordan man bruker det, jeg kan godt si det til mine nærmeste venner.

• Liker 2
Skrevet

Hadde reagert litt ja. Som kjæreste føler jeg at jeg er privilegert til å være spesiell og den eneste med kosenavn. Men da ville jeg også sett an personen. Har mange gutter på facebook'en min som er pusete med alle venninnene sine + kompiser. Og det er de fisefine jåle guttene :P Det er vell ''in'' slik som yolo og annet rart.

Skrevet

TS her. Ne, jeg syns ikke det er greit. Jeg ser ikke poenget og syns det er ganske barnslig med kjælenavn på andre hvis man er i et forhold. Det er så unødvendig

Skrevet

TS igjen. Hadde det vært det så, men han er ikke den typen i det hele tatt. Finnes ikke jålete.

Skrevet

Du får sette ned foten litt :) Forklar at det er utenfor din komforsone og at det er ubehagelig. Jeg hadde ikke funnet meg i det ihvertfall.

Har han vært slik siden dere begynte sammen? Har dere vært lenge kjærester?

• Liker 1
Skrevet

Enig med Katarine, det kan være at det er "uskyldig" og at han bruker det med både menn og kvinner, for hvis han bare bruker det med kvinner hadde jeg begynt å lure.. Altså, ikke nødvendigvis kalle kompis for pus,men være litt mykere rundt dem og..

Men nei, jeg hadde ikke likt det, og jeg hadde sagt i fra!

Skrevet

Han har tydeligvis det. Spesielt når jeg var borte en stund pga studier. Halvannet år ca. Fant ut av det nylig i da jeg har begynt å sjekke face, mobil osv etter han var utro

Skrevet

Bare venninner han sier det til.

Skrevet

Han har tydeligvis det. Spesielt når jeg var borte en stund pga studier. Halvannet år ca. Fant ut av det nylig i da jeg har begynt å sjekke face, mobil osv etter han var utro

Ups,her ligger sakens kjerne kanskje?

som jeg skrev i en annen tråd: mennesker som har vært utro og blitt tilgitt må ha en forståelse for at partner er såret og at det er mye å ta hensyn til, å kalle andre jenter for "pus" og savner deg er ikke å ta hensyn,syns faktisk det er veldig frekt. uff.

Håper det ordner seg!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

haha, hva faen? Hvor gammel er han kjæresten din? Hvilken voksen mann kaller venninner for pus, kjære og div? Hadde kjæresten min kalt en venninne av han for pus, så hadde jeg seriøs dæva av latter.

Høres veldig homo ut spør du meg.

Skrevet

Ja, men har sagt at jeg vil gå videre. Er det slemt av meg å be han slette slike samtaler så vi kan begynne med blanke ark? Vil helst bare glemme alt

Skrevet

Han er 25 år. Ja, det er barnslig og unødvendig. Vet bare ikke hvordan jeg skal takle det når det stadig dukker opp noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...