AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Typen er overlegen og eplekjekk for tiden, fordi han vet han har "Makten" i forholdet atm, litt vanskelig å forklare, men vi har gått gjennom masse og han har vært der for meg mye. Så tar vi en pause på 1 uke for jeg ikke vil han skal oppføre seg sånn ( jeg vet det ikke er på vei til å bli slutt, han er bare litt.. høy på pære akkurat nå, noe han har litt grunn til ) Men så ringte bestekompisen hans og spurte; Har du tenkt å ligge med noen av kompisene hans mens det er slutt mellom dere? (Alle andre tror det er slutt, men det er ikke vårt problem) Jeg og kompisen har hatt en tull om at jeg og han skulle ha sex hvis typen min gikk fra meg, og nå hintet han veldig seriøst... (denne tullen var bare tull uten noe seriøsitet bak det) Hva gjør jeg ? Fortelle det til typen og sette deres vennskap på spill? Hvordan skal jeg reagere? Hvordan skal typen reagere?? Jeg vet at typen ville blitt sur og kjempe overbeskyttende mot meg....... vet ikke helt om det er den "eie" følelsen jeg vil han skal ha Anonym poster: 66f71a40dce06bb247de9dbb5aa0cc6c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Hvor gammel er du? Anonym poster: 91be9525355396f109e55658302cfbee 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 22 Anonym poster: 66f71a40dce06bb247de9dbb5aa0cc6c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor kan ikke dette være seriøst? Kompisen til typen min ville ha meg med hjem fra byen, og ga seg ikke før jeg sa klart i fra, etter at han hadde vært litt for tafsete og sagt at han hadde så lyst på meg ;-) Men jeg forteller selvsagt IKKE dette til typen, herlighet. Ikke si noe, og hvis du fremdeles vil være sammen med kjæresten din, så ikke gjør noe heller, hehe! Er på alder med deg, TS. Så skjønner IKKE hvorfor dette skal være en trolletråd Anonym poster: 3ebb220fdc7a7c10565492955770d161 1
darth Vader Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 22 Anonym poster: 66f71a40dce06bb247de9dbb5aa0cc6c Skjerp deg og voks opp. Du/dere oppførere dere som dere skulle ha vært 14 år. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Skjerp deg og voks opp. Du/dere oppførere dere som dere skulle ha vært 14 år. Er vel han som oppfører seg barnslig? Selvsagt veldig rart å lage en tråd om noe så bagatellmessig,men spør hun så bør hun vel få ordentlige svar? - Bambus (anonym over deg) Anonym poster: 3ebb220fdc7a7c10565492955770d161
humalla Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Seriøst? Det vil ødelegge alt. Det er en tap-tap situasjon. Hva ville du syntes om typen din lå med bestevenninna di?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Seriøst? Det vil ødelegge alt. Det er en tap-tap situasjon. Hva ville du syntes om typen din lå med bestevenninna di? Ææ, nå må dere gi dere. TS har jo ikke sagt at hun skal ha sex med han Anonym poster: 3ebb220fdc7a7c10565492955770d161 2
Gjest X-1 Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 EG hadde fortalt det til min kjæreste i vårt forhold, fordi eg veit korleis han hadde reagert og eg er ærlig - men eg hadde aldri hatt slike "spøker" gående med andre mannfolk då. Du må finne ut hva du vil gjøre selv, for det er du som kjenner kjæresten din og veit korleis han vil reagere på det. Eg håper du har lært at selv om DU tuller om slikt, så er det alltid ein viss fare for at den du tuller med kan ta ting seriøst - slik som i dette tilfellet.
plix Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Typen er overlegen og eplekjekk for tiden, fordi han vet han har "Makten" i forholdet atm, litt vanskelig å forklare, men vi har gått gjennom masse og han har vært der for meg mye. Så tar vi en pause på 1 uke for jeg ikke vil han skal oppføre seg sånn ( jeg vet det ikke er på vei til å bli slutt, han er bare litt.. høy på pære akkurat nå, noe han har litt grunn til ) Men så ringte bestekompisen hans og spurte; Har du tenkt å ligge med noen av kompisene hans mens det er slutt mellom dere? (Alle andre tror det er slutt, men det er ikke vårt problem) Jeg og kompisen har hatt en tull om at jeg og han skulle ha sex hvis typen min gikk fra meg, og nå hintet han veldig seriøst... (denne tullen var bare tull uten noe seriøsitet bak det) Hva gjør jeg ? Fortelle det til typen og sette deres vennskap på spill? Hvordan skal jeg reagere? Hvordan skal typen reagere?? Jeg vet at typen ville blitt sur og kjempe overbeskyttende mot meg....... vet ikke helt om det er den "eie" følelsen jeg vil han skal ha Anonym poster: 66f71a40dce06bb247de9dbb5aa0cc6c Er du sikker på at han er med på spøken? Høres ut som du har lagt opp til dette selv, og er veldig skyldig i at hans kompis kommer med et sånt forslag. Endret 6. desember 2012 av minibelle 3
Gjest Tekola Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Krenkende utsagn fjernet. Tekola, mod.
plix Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Nå så det ut som det var jeg som krenket noen, spesielt siden jeg er litt krass i mitt innlegg Men håper virkelig du TS skjønner hva jeg mener, har selv erfaring med en bekjent som ga litt feil signaler til de rundt seg- som førte til noe lignende. Derfor skrev jeg det jeg skrev, om du lurte.
Papirbit Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror at det ts lurer mest på er om det er riktig å fortelle typen, og det er faktisk veldig vanskelig å svare på! Det kommer helt klart til å ødelegge vennskapet mellom han og vennen hans, men ts er jo bare budbringeren, for han "vennen" er en helt forferdelig venn, som bare venter på å ta resten til "vennen" sin. Jeg hadde sagt det jeg. Hva er vitsen med å ha sånne venner? "With friends like these who needs enemies?"
Torepop Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Typen er overlegen og eplekjekk for tiden, fordi han vet han har "Makten" i forholdet atm, litt vanskelig å forklare, men vi har gått gjennom masse og han har vært der for meg mye. Så tar vi en pause på 1 uke for jeg ikke vil han skal oppføre seg sånn ( jeg vet det ikke er på vei til å bli slutt, han er bare litt.. høy på pære akkurat nå, noe han har litt grunn til ) Men så ringte bestekompisen hans og spurte; Har du tenkt å ligge med noen av kompisene hans mens det er slutt mellom dere? (Alle andre tror det er slutt, men det er ikke vårt problem) Jeg og kompisen har hatt en tull om at jeg og han skulle ha sex hvis typen min gikk fra meg, og nå hintet han veldig seriøst... (denne tullen var bare tull uten noe seriøsitet bak det) Hva gjør jeg ? Fortelle det til typen og sette deres vennskap på spill? Hvordan skal jeg reagere? Hvordan skal typen reagere?? Jeg vet at typen ville blitt sur og kjempe overbeskyttende mot meg....... vet ikke helt om det er den "eie" følelsen jeg vil han skal ha Anonym poster: 66f71a40dce06bb247de9dbb5aa0cc6c Ikke bry deg om de første kommentarene som kom inn her ts. De er rett og slett usaklige. Jeg har vært med på noe av det samme, opp til flere ganger. Alle gangene har jeg sagt dette til min mann, noe han har satt meget stor pris på. Samt jeg har ikke måtte gå rundt å bære på at hans kompis(er) prøver å knulle meg! MEN! Jeg har også vært i et forhold hvor en av hans (min eks sine venner) kompiser prøvde seg på meg. ALtså, denne kompisen tok tak i hoftene på meg og tørrjukket på meg!!!! Jeg sa dette til min daværende kjæreste, uten at han brydde seg. De gikk like så godt på byen og festet de to Idiot altså.. hehe Endret 7. desember 2012 av Torepop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå