Gjest SheWolf Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Ja, jeg skal være romantisk i helga Og i anledningen trenger jeg gode tips! Dette er en kar jeg har kjent veldig lenge, vi har vært intime, og er veldig glade i hverandre. Jeg vil overraske han nå Lørdag med mat og film, og vil også pynte litt rundt i leiligheten for anledningen. Tenker litt blomster, og lys. Han er veldig romantisk av seg, så tips tas i mot med stor takk. Hvilken film kan vi se? Gjerne enten hysterisk morsom, eller grusomt skummel! Jeg tenkte også jeg skulle ordne thai-mat, vårruller og grillspyd. Noen som har tips til en god salat i tillegg, som passer godt til maten og sursøt-saus? Også èn ting til, skal jeg kle meg i litt sexy undertøy(vet han ville likt det) eller bare være ordentlig, og satse på at han får se undertøyet i løpet av kvelden? PÅ FORHÅND TAKK
Cupcake92 Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Up! Den er bare helt fantastisk. Den er nok på listen over favorittfilmer^^ Så på et kokkeprogram hvor de lagde en nuddelsalat til thai mat. Tror det var på masterchef eller noe sånt. Bare søk etter det, så ganske fancy ut. Og når det kommer til undertøy så kommer det jo litt ann på forholdet? Hva med en gjennomsiktig topp som røper noe, men ikke for mye? Lykke til :D
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Ja, nudelsalat! Det hørtes skikkelig godt ut altså. Og film vet jeg egentig ikke, kanskje "Texas Killing Field" eller noe i den duen? Anonym poster: bcf1169d74a6ddbb44cfb600ff8c0c4d
Cupcake92 Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Inbetweeners filmen! Tror aldri jeg har ledd så mye. Jeg syntes den er helt fantastisk! (Kom på den nå)
Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 (endret) og vil også pynte litt rundt i leiligheten for anledningen. Tenker litt blomster, og lys. Han er veldig romantisk av seg, så tips tas i mot med stor takk. Først av alt synes jeg du er ufattelig søt som steller i stand for han sin skyld. Skulle ønske jeg kunne truffet en som deg. Men nok om det. Jeg er og blir en tilhenger av det litt spesielle. Både for å gjøre noe spennende og for å okkupere en liten plass i vedkommendes hjerte. Bruk teip. Maskeringsteip (egentlig det beste da dette ikke er så vanskelig å fjerne igjen), gaffateip, el. Form dem som piler på gulvet. Få han til å følge pilene på gulvet i retning der du vil være, eller alternativt til en lapp som beskriver eller hinter om hvor du kan befinne deg. På soverrommet, på kjøkkenet, osv. Dette blir omtrent som en liten skattejakt. Lag pilene gjerne som en liten labyrint (ikke bokstavelig talt), men gi han noen omveier. Dette er i hvert fall en litt morsom vri, imo, om han han skjønner den og spiller med. Ikke noe man burde glemme med det første, og garantert noe han ikke har vært med på tidligere. Endret 5. desember 2012 av Pene sko...
Gjest SheWolf Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Takk, skal sjekke ut filmene! Nudelsalat hørtes ikke så verst ut, faktisk. Får se om jeg finner noen oppskrifter, tusen takk Åh,Pene Sko! Det var en fantastisk god idè! Det skal jeg jammen hive meg rundt å gjøre på Lørdag altså, om ikke det faller i smak så vet ikke jeg! Han kommer nok til å synes det er kjempegøy, og bli superglad! Og ja, må ordne det litt spesielt. Han har bestandig vært den som har vartet meg opp, så nå får vi snu på rollene litt, altså Tror ikke han regner med noe kjempestort, og det er jo dà det er skikkelig gøy å styre og ordne det koselig og romantisk Flere tips fra dere som allerede har svart er ikke å forakte! Vi drikker forresten ikke alkohol, og vil gjerne servere noe annet enn Cola til maten, Tips?? EDIT: Om ikke du treffer noen som kan gjøre noe fint for deg Pene Sko, så er det ikke håp for noen av oss! Den som venter på noe godt vettu... Endret 5. desember 2012 av SheWolf
Cupcake92 Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Takk, skal sjekke ut filmene! Nudelsalat hørtes ikke så verst ut, faktisk. Får se om jeg finner noen oppskrifter, tusen takk Åh,Pene Sko! Det var en fantastisk god idè! Det skal jeg jammen hive meg rundt å gjøre på Lørdag altså, om ikke det faller i smak så vet ikke jeg! Han kommer nok til å synes det er kjempegøy, og bli superglad! Og ja, må ordne det litt spesielt. Han har bestandig vært den som har vartet meg opp, så nå får vi snu på rollene litt, altså Tror ikke han regner med noe kjempestort, og det er jo dà det er skikkelig gøy å styre og ordne det koselig og romantisk Flere tips fra dere som allerede har svart er ikke å forakte! Vi drikker forresten ikke alkohol, og vil gjerne servere noe annet enn Cola til maten, Tips?? EDIT: Om ikke du treffer noen som kan gjøre noe fint for deg Pene Sko, så er det ikke håp for noen av oss! Den som venter på noe godt vettu... Alkoholfri cider? Syntes det smaker godt jeg. Og iste! Namnamnam. Og du kan jo lage lemonade? Av filmer, så kan jeg bare ramse opp noen favoritter, selvom ikke alle er komedier eller skrekk. The shining, hachiko: a dogs story, marley and me, big fish, moulin rouge, my søsters keeper, dear john, seven plunder, polar ekspressen (er jo juletider), åååååh. Jeg kommer på så få i farta. The blind side, fire walk with me (om du har sett twin peaks), pet semetary (den er jo bare morsom). The shining er vel den enkleste filmen jeg vet om. Den tuller med hodet ditt, skremmer deg på en ekkel måte. Ihverfall meg
Gjest SheWolf Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Tenkte jeg skulle informere dere om at det gikk "fint".... Heh. Som folk som kjenner meg vet, er jeg ikke akkurat noen mester på kjøkkene. Long story short, jeg smeltet en kniv og røykla hele leiligheten, vårrullene var ikke så gode som jeg hadde håpet på. Men salaten ble god! Han ble nok ganske sjarmert, tror jeg. Tanken som teller, eller hva? Uansett, takk for alle tips! :-D 2
Gjest Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Tenkte jeg skulle informere dere om at det gikk "fint".... Heh. Som folk som kjenner meg vet, er jeg ikke akkurat noen mester på kjøkkene. Long story short, jeg smeltet en kniv og røykla hele leiligheten, vårrullene var ikke så gode som jeg hadde håpet på. Men salaten ble god! Han ble nok ganske sjarmert, tror jeg. Tanken som teller, eller hva? Uansett, takk for alle tips! :-D Om han ikke stakk pga. røyklagt leilighet og ødelagt mat, så vil jeg si at dette er en "keeper". Nå har han jo sett deg på det verste, så du har gode muligheter til å gjøre et bedre inntrykk senere. Tips: Kjøp deg brannteppe og slukkeskum til kjøkkenet. Høres ut som om du trenger det. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå