Gå til innhold

Hvilken personlighet er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

En ting jeg synes er veldig spennende er hvordan folk vil beskrive seg selv kontra hvordan de blir oppfattet av folk rundt seg.

Hvordan jeg er: Jeg er lytteren, den som alle kommer til når de er triste og lei seg, men som "aldri" er lei meg selv. Mange betror seg til meg, men jeg tørr aldri å åpne meg fullstendig for andre. Jeg er ærlig og direkte, og kan kanskje oppfattes litt småfrekk og rappkjeftet, selv om jeg egentlig bare tuller når jeg er sånn. Er snill, glad og livlig, og vil så og si ingen vondt.

Håper flere vil skrive!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske lik deg faktisk! hehe

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg er en "flink pike", jeg oppfører meg bra og vil folks beste. Jeg liker å gjøre det bra, enten det er i skolesammenheng eller privat, og kan sette høye forventninger til meg selv. Noen ganger kan jeg virke stille og holde tilbake meningene mine fordi jeg ikke liker å krangle eller at andre er sure på meg, men dersom noen behandler meg eller andre som dritt, så er jeg ikke sein om å si ifra! Da gjør det meg ingenting å konfrontere personer eller å bli uvenn. Jeg har mange sterke meninger og dersom du vil høre min mening, så får du et ærlig svar. Jeg er svært følsom, gråter både gledes- og triste tårer rett som det er, men jeg virker nok som en litt tøffere person utad, til folk som ikke kjenner meg så godt. Ser på meg selv som en tenker, jeg tenker og funderer mye på stort og smått. Tar ikke ting så høytidelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...