AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hva hadde dere tenkt om dere gikk på folkehøgskole og den mest bimbo jenten (blond langt hår, pen, brun, høy, slank, jålete)ble sammen med en rockfyr itt emo type som ikke er sååå pen? Anonym poster: f8fc183bb0597c169a3a99b51a814fd3 Anonym poster: f8fc183bb0597c169a3a99b51a814fd3
Gjest Loverdose Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Ikke noe spesielt. Hadde på en måte fascinert meg litt at to personer med vilt forskjellig stil kunne falle for hverandre, men det sies at ulikhet tiltrekker. 1
Rosadotten Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Hva slags spørsmål er det? Hadde da ikke brydd meg, kanskje tenkt at de var søte sammen, og at det er bra at det finnes mennesker som ikke bare går etter utseendet.
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 (endret) hehehe,PUA....hadde jeg tenkt.... neida, kan hende hun liker sånne gutter da, eller at han som overnevnt har brukt triks for å få henne til å like han. Anyway, så legger jeg meg ikke oppi det. Har en ganske pen vennine som etter å ha vært sammen med div drittsekker ble sammen med en småstygg halvfeit fyr, han tror nok at hun vil ha ham, men sannheten er at hun ble sammen med han for hun orket ikke kaos og ville ha en som var "rolig og kjedelig", hun dumpa han etter et par mnd, men da hadde han ihvertfall litt selvtillit ekstra til å tørre å ta kontakt med pene jenter da. Endret 5. desember 2012 av Fortuna Xania
Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Kjærligheten er blind. Den gjør ikke forskjell.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Jeg hadde ikke tenkt særlig over det. Hadde vel kanskje tenkt "Oi, de hadde forskjellig stil" når jeg så de sammen første gang. Det er det.
mckinley Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Haha, jeg blir mer nysgjerrig på hvem av dem du er, jeg? Uansett, gi faen i å bry deg så mye om hva folk måtte mene om alt mulig. Hvor mange piercinger den ene har og hvor lange øyenvipper den andre har spiller jo ingen rolle når alt kommer til alt.
hermoine Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Hadde ikke brydd meg. Vet om folk med helt forskjellig "stil" som har blitt sammen jeg. Da jeg hadde ganske alternativ stil før i tiden kunne jeg fint like gutter med helt annerledes stil. At jeg kler meg på en spesiell måte betyr da ikke at jeg ikke kan være et vanlig menneske:)
Anoia Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Sånt ser man da hele tiden. Hvem bryr seg, så lenge de har det fint sammen? Eller mener du de pent burde ha holdt seg til sine respektive båser? Endret 5. desember 2012 av Anoia 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå