Gå til innhold

Er det greit å kysse en kamerat uten at man vil noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har filmkvelder hos hverandre av og til,

og har alltid hatt en flørtete tone mellom oss.

Jeg kunne aldri tenkt meg et forhold med ham,

men jeg synes han er veldig attraktiv,

vi ligger og koser og kysser.

Men er det greit, synes dere?

Bare kysse for gøy liksom, uten at man vil noe mer?

Anonym poster: aa78fc649354550ae4ecae7e67ef6a0b

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Så lenge begge er single og dere ikke gir hverandre falske forhåpninger så ser jeg ingen problemer med det. Koselig da. :)

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du er ærlig om det såklart, hvis ikke så holder du han bare på gress og sårer han.

• Liker 2
Skrevet

Tror nok han blir mer skuffet om det ikke blir sex enn om det ikke blir forhold.

Anonym poster: e9e916ff541775353e6ebc534737f5f0

• Liker 1
Skrevet

Synest det hørest greit ut jeg, viss du gjør han klar over at det ikke betyr noe mer enn det. Kos dere videre. ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Den synes jeg dere i så tilfellet skal ha krystallklart for dere, begge to.

Hvis ikke er det alltid en stor sjanse for at en av dere føler mer enn den andre... og da blir det vondt for den som føler mest når han oppdager at 'det var bare for å drepe tid'... At han var bare et tidsfordriv :sukk:

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, det er overhodet ikke greit. Venner skal ikke drive på sånn.

Endret av svendsenrobin
  • Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Som flere sier her, så lenge dere begge to er inneforstått med at dette kun er for "kosens" skyld, og intet annet. Om dere holder på over tid skal man ikke se bort i fra at en av dere legger mer i det enn den andre, så vær forsiktig!

Skrevet

Vet du nøyaktig uten tvil hva han legger i den situasjonen? Hvis svaret er nei tror jeg du bør spørre han om hans ærige mening om hva slags forhold dere har.

Direkte til spørsmålet ditt vil jeg nok svare at nei, det er ikke noe galt. Jeg ville ikke tenkt meg en situasjon som det dere har selv, men det betyr ikke at jeg har en sannhet du bør rette deg etter.

Anonym poster: 39683721d841566c7a152d9369ab48bf

Gjest brutal mann
Skrevet

Så får du deg en type TS. Tror du typen din synes det er greit du har kontakt med denne kompisen din da?

• Liker 1
Skrevet

Å kose seg og ha det hyggelig sammen er jo fint! :) Og dere er begge single, så det går ikke utover noen andre heller. I dette tilfellet kan det jo hende, som AB over meg sier, at det kommer inn en 3. person som "tar din plass" ... det må en jo da være innstilt og forberedt på, i den grad man kan være det... Kan dere godta usikkerhet, og ikke synes det er noe problem - så nyt øyeblikket, hverandre og tiden sammen, dere, og la sorgene komme når, hvis og om de kommer! :)

Skrevet

Takk.

Men jeg tror jeg holder på med en fyr.

Men i og med at jeg teoretisk sett fortsatt er singel,

så kan jeg vel fortsette å kose med denne kompisen?

Er ikke noe galt i det, eller?

Skrevet

Takk.

Selvfølgelig er det noe galt med det. Du holder med typiske kjæresteting med venner. Det blir feil.

• Liker 5
Skrevet

Jo, det er galt om du har en klinekompis samtidig som du holder på med en annen. Hva tenker klinekompisen din? Er du sikker på at det bare er vennskapelige følelser fra hans side? Vet han du holder på med at du har en klinekompis og hva synes han om det? Hva gjør du når du ikke lenger er "teoretisk singel"?

Anonym poster: 6c907b9e90e528453f4dbb356ff6cf97

Skrevet

Jo, det er galt om du har en klinekompis samtidig som du holder på med en annen. Hva tenker klinekompisen din? Er du sikker på at det bare er vennskapelige følelser fra hans side? Vet han du holder på med at du har en klinekompis og hva synes han om det? Hva gjør du når du ikke lenger er "teoretisk singel"?

Anonym poster: 6c907b9e90e528453f4dbb356ff6cf97

"Tøs" er et bra ord for slikt...

• Liker 2
Skrevet

Takk.

1. Hadde du syntes det var greit om han koste og kysset på venninner?

2. Hva får deg til å tro at kameraten din ikke vil noe mer? Det er temmelig naivt av deg å tro han ikke er interessert i å pule deg, og kun venter på at dette skal skje.

3. Hadde du kost og kysset på en venn av samme kjønn som deg selv? Nei? Hvorfor er det da plutselig en ok venneting å gjøre det med venner av motsatt kjønn?

Skjønner ikke hvordan noen kan være så naive å tro at ting som dette skal gå ukomplisert og naturlig for seg...

Anonym poster: 12ffb5223e4b1e6f3030a26f41716b15

• Liker 1
Skrevet

Takk.

Jeg tenker du bør være klar om dine hensikter, slik at de(n) andre vet hva som gjelder.

Jeg mener ikke at det nødvendigvis er galt å holde på med flere samtidig, MEN det er galt å ikke informere korrekt om det! Er du usikker på hva du vil, så vær tydelig på at du ikke er klar for å se bare èn person ennå! Der tenker jeg du må være villig til å risikere å miste den ene eller andre, hvis de ikke synes dette er ok! Det er dette jeg mener med å kunne godta usikkerhet... Hvis den andre ikke liker og/eller godtar dette, må den personen kunne få velge å la være! Å lure andre er bare ufint! Jeg ser du har vært åpen om det til din kamerat, men har du også vært åpen til han du holder på med om at du fortsatt har andre kysse- og kosevenner?

Gjest brutal mann
Skrevet

Du tror du holder på med en annen? :daane:

• Liker 1
Skrevet

Takk.

dette burde du vel vite svaret på selv!

• Liker 1
Skrevet

1. Hadde du syntes det var greit om han koste og kysset på venninner?

2. Hva får deg til å tro at kameraten din ikke vil noe mer? Det er temmelig naivt av deg å tro han ikke er interessert i å pule deg, og kun venter på at dette skal skje.

3. Hadde du kost og kysset på en venn av samme kjønn som deg selv? Nei? Hvorfor er det da plutselig en ok venneting å gjøre det med venner av motsatt kjønn?

Skjønner ikke hvordan noen kan være så naive å tro at ting som dette skal gå ukomplisert og naturlig for seg...

Anonym poster: 12ffb5223e4b1e6f3030a26f41716b15

1. Er greit så lenge han velger meg til slutt. Og slutter med dette når vi faktisk er blitt kjærester.

2. Han får godta at jeg har fått meg en kjæreste, har han vett så skjønner han vel at jeg ikke kan fortsette å kysse ham når jeg har fått meg kjæreste.

3. Fordi jeg og han jeg holder på med ikke er blitt sammen ennå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...