Gå til innhold

Har noen opplevd noe liknende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe rart på byen på fredag. Jeg var ute med noen venner og fikk øye på ei søt jente. Fikk til slutt motet til å gå bort til henne og vi hadde en god tone gjennom resten av kvelden. Jeg var ikke ute etter et ligg, men synes hun var en veldig ålreit jente så mot slutten av kvelden spurte jeg om jeg kunne få nummeret hennes så vi kanskje kunne møtes en annen gang, når vi var edru. Da spurte hun om jeg hadde lyst til å bli med henne hjem også strøk hun meg på låret. Jeg sa jeg heller ville møte henne en annen gang så vi kunne bli endra bedre kjent før vi tok det steget. Det virket som hun ble skikkelig fornærmet, så sa hun at hun ikke var interessert også reiste hun seg og gikk.

Har aldri opplevd noe sånt før, at en jente blir sur fordi du ikke vil ha ons...

Anonym poster: f689e035c872742e79c8c08fd846c02c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var vel ute etter et ligg da. Hadde jeg dratt på byen med ons som mål hadde jeg også blitt litt fornærmet om en jeg hadde god tone med ikke ble med hjem :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er kanskje litt nederlag for jenter å få nei til sex. Men kan jeg spørre om din alder og hvor kjekk du er på en skala fra 1-10?

Anonym poster: 092b348d7ea75117924bbc42a397c2c1

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Hun var nok kun etter et ONS ja, da er hun nok ikke interessert i å bli kjent først. Jenter er like forskjellige som dere gutter. Noen er kun ute etter en het natt, andre vil ha mer enn det.

Skrevet

Er kanskje litt nederlag for jenter å få nei til sex. Men kan jeg spørre om din alder og hvor kjekk du er på en skala fra 1-10?

Anonym poster: 092b348d7ea75117924bbc42a397c2c1

22 år, aner ikke. Anvender ikke skalaer på andre personer, så klarer iallefall ikke gjøre det på meg selv :)

• Liker 8
Skrevet

Selv om jeg i utgangspunktet hadde vært ute etter et ons så hadde jeg satt veldig pris på en sånn oppførsel som du hadde. Jeg hadde overhode ikke blitt fornærmet. Heller mer nysgjerrig og hadde jeg hatt et snev av intresse så hadde du fått mitt telefonnummer. Din tilnærming er veldig uvanlig, men prisverdig :)

Anonym poster: 0868f76107a81ff0952419e3f05ccb44

• Liker 14
Skrevet

Selv om jeg i utgangspunktet hadde vært ute etter et ons så hadde jeg satt veldig pris på en sånn oppførsel som du hadde. Jeg hadde overhode ikke blitt fornærmet. Heller mer nysgjerrig og hadde jeg hatt et snev av intresse så hadde du fått mitt telefonnummer. Din tilnærming er veldig uvanlig, men prisverdig :)

Enig.

Anonym poster: 270a26c51a72d4f56a6848b2f91f5c5f

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv!

Skrevet

Da spurte hun om jeg hadde lyst til å bli med henne hjem også strøk hun meg på låret.

Dette høres jo riktig så bra ut.

Jeg sa jeg heller ville møte henne en annen gang så vi kunne bli endra bedre kjent før vi tok det steget.

Ehm.. WTF!?

Det virket som hun ble skikkelig fornærmet, så sa hun at hun ikke var interessert også reiste hun seg og gikk.

Selvfølgelig ble hun det. Dere var på byen, fikk god tone, men du avlso å ta det videre. Hvordan tolker hun det tror du?

Skrevet

Dette høres jo riktig så bra ut.

Ehm.. WTF!?

Selvfølgelig ble hun det. Dere var på byen, fikk god tone, men du avlso å ta det videre. Hvordan tolker hun det tror du?

Hun tolket det vell som en avvisning. At du ikke ville ha sex med henne kan være svært sjokkerende for ei dame som ikke er vant til å bli avvist...og som i tillegg er vant til å være DEN SOM AVVISER en horde av menn som prøver seg...

Det er rett og slett uvanlig at menn avviser sex...

Og det er såpass skjelden en jente inviterer en fremmed mann på sex - så når hun en skjelden gang gjør det. Hadde hun vell forventet at du også ville..Sjokket blir jo stort når du sier nei....og hun tror hun har misforstått deg helt...at du ikke er så keen på henne, som hun er på deg og som hun trodde DU var på henne...skuffende selvfølgelig. Vil jenta ha sex tidlig med deg - er hun kanskje veldig interesert i deg...

Ikke sikkert hun forstår at du liker henne så godt - at du vil mer enn sex. Ta det roligere etc..

Hun kan gså ha vært litt hormonell/desperat/ lenge alene - og handlet litt impulsivt. Forde hun savner sex mye... Og få nei etter å ha levd i sølibat i et halvt år nesten..klart det er tungt og svelge.

Noen damer er ikke vant til å leve i sølibat så lenge...Og slettes ikke vant til menn som avviser sex...

Jeg ville trodd at han ikke var interesert i meg eller - dersom han ikke ville ha sex med meg...

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hvis hun tok det som et avslag for noe videre, så virker hun veldig lite moden i mine øyne.

Jeg har vært borti lignende selv og det er rett og slett patetisk! Hvis man ikke respekterer at andre ønsker å ta det i et annet tempo i stedet for å kaste seg over hverandre første kvelden, så er det ikke noe å satse på videre uansett. Ikke for min del ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Oh my, ludder =/

Anonym poster: 97178df3026b1e578ee018b552507118

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun tok det som et avslag for noe videre, så virker hun veldig lite moden i mine øyne.

Jeg har vært borti lignende selv og det er rett og slett patetisk! Hvis man ikke respekterer at andre ønsker å ta det i et annet tempo i stedet for å kaste seg over hverandre første kvelden, så er det ikke noe å satse på videre uansett. Ikke for min del ihvertfall.

Hun trenger ikke å være lite moden eller patetisk. Hva om hun ikke ville ha noe mer, men bare en ons? Da er det jo klart hun blir skuffet over at TS ikke vil bli med hjem samme kveld.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hun trenger ikke å være lite moden eller patetisk. Hva om hun ikke ville ha noe mer, men bare en ons? Da er det jo klart hun blir skuffet over at TS ikke vil bli med hjem samme kveld.

Hun kastet bort en hel kveld med god kjemi bare fordi den andre ønsket å ta det litt chill. Fortsatt umodent og patetisk i mine øyne.

Men om du ikke synes det, så skal jeg ikke argumentere mot det.

• Liker 1
Skrevet

Hun kastet bort en hel kveld med god kjemi bare fordi den andre ønsket å ta det litt chill. Fortsatt umodent og patetisk i mine øyne.

Fair enough.

Skrevet

Du var neppe den rette uansett. En " søndags - skolegutt " passer IKKE for alle damer. En som lever etter sitt hjerte, lidenskapelig og alltid EKTE...

Vi trives best med likesinnede partnere som har vært ute en kald vinternatt før...og sett det meste !

Hun fant vell ut at du var snerpete og kjedelig.Og gikk like sågodt.

Gå å finn deg en søndags-skolejente : )

Gjest Svampebob1
Skrevet

Du var neppe den rette uansett. En " søndags - skolegutt " passer IKKE for alle damer. En som lever etter sitt hjerte, lidenskapelig og alltid EKTE...

Vi trives best med likesinnede partnere som har vært ute en kald vinternatt før...og sett det meste !

Så fint for deg at du er EKTE, lille venn ;-).

I mellomtiden skal jeg lete etter ei som har levd litt, men vokst på det og som fortsatt er EKTE og i stand til å føle og være lidenskapelig, men som bruker hodet i tillegg! Utrolig vanskelig å finne, skal jeg si deg ;-).

• Liker 1
Skrevet

TS kan trøste seg med at hun sikkert brukte sånn ca 5 minutter på å velge en eller annen av alle de andre siklende mannfolka som var der :smoke: hehe

Skrevet

Har vært ute en kald vinternatt før som du kaller det og er på ingen måte en søndags -skolegutt, men er litt lei av å kun ha ons og ikke noe mer. Har prøvd å gå fra ons til noe mer før og det endte ikke bra. Nå vet jeg at byen kanskje ikke alltid er det beste stedet å finne kjæreste, men hun virke veldig ålreit. Men var tydeligvis ute etter andre ting.

Skrevet

Har vært ute en kald vinternatt før som du kaller det og er på ingen måte en søndags -skolegutt, men er litt lei av å kun ha ons og ikke noe mer. Har prøvd å gå fra ons til noe mer før og det endte ikke bra. Nå vet jeg at byen kanskje ikke alltid er det beste stedet å finne kjæreste, men hun virke veldig ålreit. Men var tydeligvis ute etter andre ting.

Hun trodde sikkert det samme om deg.( spørs hvilket rykte du har ) Du var bare ute etter en ting - men ville ikke engang ha litt sex med henne... Det betyr at du var ute etter ingenting med henne . Overhodet ikke interesert i det hele tatt i hverken noe mer eller litt sex. Avslag på begge deler. Like så godt å bare gå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...