Gå til innhold

Han ønsker at jeg skal ta brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jente
Skrevet

Samboeren min gjennom tre år har i det siste hintet ganske sterk om at brystene mine er for store og stygge. Han har aldri vært veldig lidenskaplig av seg, og jeg har aldri fått noen komplimenter, men jeg tok ham for det han er. De færreste menn, antar jeg, liker å kose med jenta si og fortelle henne hvor søt hun er hele tiden. Det betyr ikke at de ikke er glad i henne. Problemet er at nå har han begynt å ta meg for gitt. Nei, jeg er ingen skjønnhet, men jeg blir trist når jeg føler at kroppen min blir sett på som noe ekkelt og frastøtende. Hva skal jeg gjøre? Det hadde vært så lett å gjøre det for å gjøre ham nooenlunde fornøyd, men nettopp fordi jeg aldri har vært sett på som pen, så har jeg måttet jobbe med selvtilliten min innenfra. På en side føler jeg for å gråte, på den annen side føler jeg at jeg blir sint. Jeg synes faktisk selv ikke at puppene mine er så fæle, men jeg er utrolig såret over at han synes de er i veien. Skal jeg vurdere å operere likevel? Kanskje han blir mindre avvisende og krass mot meg? Han er egentlig ikke så slem, og han har heller aldri slått meg. Kanskje han hadd blitt litt mindre kvalm av meg hvis han visste at jeg i det minste var villig til å redusere brystene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal IKKE operere. Jeg synes du skal kvitte deg med fyren. Det er ingen tvil om at han ødelegger selvtilliten din.

• Liker 4
Skrevet

Svaret du kommer til å få fra KG: Dump han, han bryr seg åpenbart ikke særlig mye om deg, og du er den som skal være fornøyd med din egen kropp, ikke han.

Skrevet

Det eneste kravet du har til en mann er at han ikke slår deg altså?

Hør her, du er verdt mye mer enn han er villig til å gi deg. Du fortjener en mann som respekterer deg.

Dump tullingen.

Anonym poster: cb9448c5a362e849635095c8a27a6482

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så provosert, så provosert! At en mann i det hele tatt klarer å prestere å si noe slikt til kjæresten sin, er for meg helt uforståelig. Lavmål!

Løft opp hodet ditt frøken, så ser du hvem som er fæl.

• Liker 2
Skrevet

Du liker puppene dine, det er alt som betyr noe. Du "reparer" ikke noe som ikke er ødelagt ;)

Kjæresten din er tankeløs!

Skrevet

Du skal IKKE forandre på DIN kropp for han! Det vil du angre på.

Snu litt på flisa, hvis en venninna hadde sagt dette her til deg, hva ville du da ha svart henne?

Gjest ms_kwang
Skrevet (endret)

legg ut ett bilde av brystene dine, så får vi se om de er så store å stygge som du sier. Han sier/ser,tenker.......

Endret av ms_kwang
Skrevet (endret)

Operer bort typen din du!! Finn en som setter pris på deg slik som du er. Det øvrige du nevner som fine ting med fyren din er en SELVFØLGE ikke noen positive egenskaper.

Endret av She_Leiva
  • Liker 2
Skrevet

Du skal ikke skjære vekk deler av brystene dine, fordu de tilfeldigvis ikke passer perfekt med kjærestens smak. Du bør heller kvitte deg med fyren. Det er normalt å ikke like alt ved kjærestens utseende, men ikke å plage kjæresten med det, og få henne til å føle seg stygg, mindreverdig og kvalm. Han er ikke snill, og ingen fortjener å bli behandlet slik.

Skrevet

Om fyren er verdt å ta vare på er det kun du som vet. Men jeg håper så inderlig at du ikke finner på å fikse på kroppen din uten at det er DU som ønsker det - for din egen del. Ikke fordi du ønsker at en eller annen skal syns du ser bra ut..

Gjest brutal mann
Skrevet

Se her se her. Enda en rass av en mann som har dame... Og du er sammen med dette ubrukelige stykket mann fordi? Vel, uansett, gi balla i reduksjonen. En ting er å ha fysiske plager som mer eller mindre tvinger frem et reelt behov for reduksjon. en annen ting er å ha en kukskalle av en kjæreste som i praksis mobber deg inn i et operasjonshelvete.

• Liker 7
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen kan vurdere en operasjon av egen kropp fordi noen andre klager :klo:

Men jeg har hørt om det før.

Jeg har også hørt unnskyldningene som ble brukt når dette skulle rasjonaliseres bort av vedkommende senere.

I virkeligheten dreide det seg selvfølgelig bare om egen usikkerhet, og en idiot uten tanker for den andres ve og vel.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Samboeren min gjennom tre år har i det siste hintet ganske sterk om at brystene mine er for store og stygge. Han har aldri vært veldig lidenskaplig av seg, og jeg har aldri fått noen komplimenter, men jeg tok ham for det han er. De færreste menn, antar jeg, liker å kose med jenta si og fortelle henne hvor søt hun er hele tiden. Det betyr ikke at de ikke er glad i henne. Problemet er at nå har han begynt å ta meg for gitt. Nei, jeg er ingen skjønnhet, men jeg blir trist når jeg føler at kroppen min blir sett på som noe ekkelt og frastøtende. Hva skal jeg gjøre? Det hadde vært så lett å gjøre det for å gjøre ham nooenlunde fornøyd, men nettopp fordi jeg aldri har vært sett på som pen, så har jeg måttet jobbe med selvtilliten min innenfra. På en side føler jeg for å gråte, på den annen side føler jeg at jeg blir sint. Jeg synes faktisk selv ikke at puppene mine er så fæle, men jeg er utrolig såret over at han synes de er i veien. Skal jeg vurdere å operere likevel? Kanskje han blir mindre avvisende og krass mot meg? Han er egentlig ikke så slem, og han har heller aldri slått meg. Kanskje han hadd blitt litt mindre kvalm av meg hvis han visste at jeg i det minste var villig til å redusere brystene mine?

Ikke operer deg med mindre det er et ønske som kommer innenfra! En operasjon kan kanskje endre brystene dine, men den kan aldri endre personligheten hans! Du kan jo spørre han hva han haddde følt dersom du kom med noen bemerkninger om hans kropp?

Og det er ikke sånn at alle menn synes det er slitsomt å kose med dama si og "dulle" med henne. Det varierer fra mann til mann. Er det sånn du vil ha det burde du kanskje prøve å finne deg en annen. En som kanskje aksepterer at du er som du er, som ikke vil at du skal legges i narkose, intuberes, skjæres i, sys igjen, gjennomgå store smerter postoperativt og få stygge arr!

• Liker 1
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Du har ca 80 kg daukjøtt du bør kvitte deg med, nemlig kjæresten din. De fleste menn liker å kose med dama si og du fortjener så mye bedre enn dette her. Så lenge du synes brystene dine er bra nok, og de ikke gir deg helseproblemer er det ingen grunn til at du skal utsette deg for en operasjon. Kvitt deg med denne fyren, han trekker deg bare ned, og sånne typer blir aldri fornøyd uansett hva du gjør. Det finnes helt sikkert en mann der ute som vil elske deg og puppene dine, og som får deg til å føle deg bra med deg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...