Tingeling22 Skrevet 5. desember 2012 #1 Del Skrevet 5. desember 2012 Clinique moisture surge er den eneste hudkremen jeg har vært fornøyd med. Jeg er 25 år gammel, har fet hud i panna, svarte prikker på nesa og på haka hvor jeg også kan få kviser. Huden i kinnene er fin. Jeg har hørt mye negativt om clinique sine renseprodukter. Finnes det en rens fra et annet merke som kan passe til clinique kremen? Etter at jeg begynte å bruke decleor hydra floral krem og en mild rensemelk + tonic derfra har jeg fått mye mer kviser og blank hud. Jeg har ikke høye krav til hudpleie, ønsker bare mindre kviser og mindre blank hud i panna, noe jeg tidligere har hatt med moisture surge, men brukte i tillegg en ansiktsrens fra et annet merke jeg ikke aner hva heter. Noen tips?? orker ikke drive masse research, blir bare mer forvirra. Jeg har ikke lyst til å bruke feks MD heller pga har ikke sans for å vaske ansiktet med syre selv om det skal funke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. desember 2012 #2 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg bruker utelukkende clinique; vask, toner, øyekrem og ansiktskrem. Har aldri hatt så ren og bra hud som etter at jeg byttet til dette. Så lenge du velger til riktig hudtype skjønner i hvertfall ikke jeg hva problemet er. Mye mulig jeg har vært heldig, men jeg har hvertfall ikke noe å utsette på Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling22 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2012 Hmm. Får prøve å lese litt på det, bare kjenner jeg har en aversjon mot nr. systemet. Vet du hva nr står for?? Jeg bruker utelukkende clinique; vask, toner, øyekrem og ansiktskrem. Har aldri hatt så ren og bra hud som etter at jeg byttet til dette. Så lenge du velger til riktig hudtype skjønner i hvertfall ikke jeg hva problemet er. Mye mulig jeg har vært heldig, men jeg har hvertfall ikke noe å utsette på Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. desember 2012 #4 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.clinique.no/?q=3steps/&menu=152 der finner du hva tallene er. Jeg bruker nr 2 for tørr/kombinert hud. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå