Gå til innhold

nøytral rens før clinique moisture surge

Tingeling22

Anbefalte innlegg

Clinique moisture surge er den eneste hudkremen jeg har vært fornøyd med. Jeg er 25 år gammel, har fet hud i panna, svarte prikker på nesa og på haka hvor jeg også kan få kviser. Huden i kinnene er fin. Jeg har hørt mye negativt om clinique sine renseprodukter. Finnes det en rens fra et annet merke som kan passe til clinique kremen? Etter at jeg begynte å bruke decleor hydra floral krem og en mild rensemelk + tonic derfra har jeg fått mye mer kviser og blank hud. Jeg har ikke høye krav til hudpleie, ønsker bare mindre kviser og mindre blank hud i panna, noe jeg tidligere har hatt med moisture surge, men brukte i tillegg en ansiktsrens fra et annet merke jeg ikke aner hva heter.

Noen tips?? orker ikke drive masse research, blir bare mer forvirra. Jeg har ikke lyst til å bruke feks MD heller pga har ikke sans for å vaske ansiktet med syre selv om det skal funke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker utelukkende clinique; vask, toner, øyekrem og ansiktskrem. Har aldri hatt så ren og bra hud som etter at jeg byttet til dette. Så lenge du velger til riktig hudtype skjønner i hvertfall ikke jeg hva problemet er. Mye mulig jeg har vært heldig, men jeg har hvertfall ikke noe å utsette på Clinique. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Får prøve å lese litt på det, bare kjenner jeg har en aversjon mot nr. systemet.

Vet du hva nr står for??

Jeg bruker utelukkende clinique; vask, toner, øyekrem og ansiktskrem. Har aldri hatt så ren og bra hud som etter at jeg byttet til dette. Så lenge du velger til riktig hudtype skjønner i hvertfall ikke jeg hva problemet er. Mye mulig jeg har vært heldig, men jeg har hvertfall ikke noe å utsette på Clinique. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...