Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med tørr hud, spesielt i t-sonen. kommer litt vel godt frem når jeg bruker pudder. hvilken krem er fin til tørr hud?

(er slik hele året, er ikke pga årsstiden)

Anonym poster: 52368415565b59942ab0fdda055fde87

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Er alltid tørr på nesa uansett årstid, men i sær om vinteren.

Jeg bruker Lancome sin Hydrazen for øyeblikket, og jeg tror tørrheten er blitt redusert, så den funker iallefall litt :)

Ellers er det viktig å huske på at dersom du bruker foundation, så kan denne være med på å tørke ut huden. I sær MAC sine.

Skrevet

kutt ut pudder, og bruk noe flytende i stedet! alt pudder tørker ut i mer eller mindre grad :)

Decleor har en kjempegod fuktighetsmaske!

Skrevet

kutt ut pudder, og bruk noe flytende i stedet! alt pudder tørker ut i mer eller mindre grad :)

Decleor har en kjempegod fuktighetsmaske!

Det har jeg prøvd, fungerer ikke. Har også gått uten en stund. Like tørr uansett.

Anonym poster: 52368415565b59942ab0fdda055fde87

Skrevet

bio-oil! min redning hvertfall.

Skrevet

Declor Nutridivine-serien. På vinteren bruker jeg Nutridivine Ultra Cocooning Cream. Den er veldig fet, og hjelper godt. På sommer bruker jeg en lettere versjon i samme serie.

Skrevet

Jeg har hatt veldig tørr hud alltid, og det er kun få produkter som fungerer.

Det du må gjøre er å helst droppe sminke på ansiktet, men om du ikke vil det; velge foundation for moden voksen hud, uansett alder. Clinique sine er uten parfyme, og har et par utgaver som gir endel fukt. Uansett så må du skrubbe huden en gang i uken, og huske krem før du tar på foundation(og selvsagt nattkrem).

Mange anbefaler Dermalogicas Intensive Moisture, men for meg holder den bare som dagkrem. Fuktmasken(og nattbalmene) til Decleor gav meg ingenting bortsett fra at jeg luktet som et helt parfymeri, og fikk irritert hud.

Jeg bruker nå denne; http://www.iherb.com/Aubrey-Organics-Rosa-Mosqueta-Night-Cream-With-Alpha-Lipoic-Acid-Dry-Skin-1-fl-oz-30-ml/7583 - som er ufattelig mye mer rimelig, og bedre enn alle andre dyre merker jeg har prøvd(decleor, dermalogica, matis++++).

Jeg har også prøvd denne, men synes Aubrey Organics sin var fetere og bedre som nattkrem.

Du kan også bruke baseoljer under nattkrem om du føler at du trenger litt ekstra(type rose hip/arganolje e.l). Det finnes også på Iherb. Mange bruker oljer alene i ansiktet, men jeg synes de virker litt mot sin vilje da etterhvert.

Så må du også ta omega3tilskudd, og gjerne spiser nøtter/avocado osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...