Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser om de som er alvorlig plaget av kviser og fet hud, som får Roaccutan (eller hvordan det staves), som tørker ut huden. Mitt problem er at huden min ikke produserer noe som helst av fett eller fukt, pga atopisk eksem, så finnes det medisiner som kan gi et menneske oljete hud?

Jeg har prøvd ALT av kremer bare så det er sagt.

Anonym poster: 94bc71b256ca508d63c005c60c9fef94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd naturlig shea butter?

Anonym poster: e98dba6a60dbb522468ae0db6eb638b1

Skrevet

Jepp. ALT av hudpleie med alle tenklige ingredienser er prøvd, har slitt med dette hele livet. Også kosttilskudd, dusjfiltre etc. Ingenting hjelper :(

Skrevet

mix ceridal fettkrem med canoderm 5%krem. Det blir en flott fet krem.Min sønn med atopisk eksem,har fått nytt liv uten eksem pga denne mixen.

Skrevet

Tran.

Anonym poster: aeb5112fe542ce728da0487f681bb7c1

Skrevet

Innvendig pleie. Avokado, nøtter, oljer, fet fisk. Jeg ser stor forskjell på huden når jeg er flink til å få i meg sunt fett, og år jeg slurver med kosten.

• Liker 1
Skrevet

mix ceridal fettkrem med canoderm 5%krem. Det blir en flott fet krem.Min sønn med atopisk eksem,har fått nytt liv uten eksem pga denne mixen.

Jeg har begge to :) Er helt enig at Ceridal er en av de beste, jeg har blandet den med litt HTH i mangfoldige år. Problemet nå er at som huden aldres er det ikke lenger nok virker det som, og siden jeg bor i tørre Norge suger klimaet all fukten ut av huden min :(

Men takk for tips, skal prøve og kombinere disse.

Skrevet

Jeg tar Udos Choice, tran, spiser sundt, drikker mye vann ++++++ Huden er alltid tørr.

Skrevet

Prøv å smør deg minst 2 ganger om dagen med den mixen.. Gjerne mer med en lett fuktighetskrem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...