Gå til innhold

Kjæresten spør andre jenter om sex over facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, fantastisk! Han fikk som fortjent!

Anonym poster: 6b004099ffbfdb61d75cbdb5d6a6fd48

• Liker 23
Skrevet

DU ER RÅ!! Hahaha, lo godt nå. :D Og jeg var kjempe sur istad, altså!

• Liker 8
Skrevet (endret)

En kamerat ble utsatt for det samme. Fortjent? Ja, egentlig. Men han gikk til politiet, kontaktet meg og ville engasjere en advokat. Det ble bare tomme trusler og politiet brydde seg ikke om saken.

Slemt, men fortjent vil jeg driste meg til å si.

Endret av Pene sko...
  • Liker 5
Skrevet

En kamerat ble utsatt for det samme. Fortjent? Ja, egentlig. Men han gikk til politiet, kontaktet meg og ville engasjere en advokat. Det ble bare tomme trusler og politiet brydde seg ikke om saken.

Flott. Da popper jeg vinen!

Anonym poster: 8e55c2ded8792927efd332a909771cd0

• Liker 17
Gjest Lurifix
Skrevet

En mer moden reaksjon finnes ikke. Håper dette er sant!

• Liker 18
Skrevet

Du er mitt forbilde!! Jeg hadde gjort akkurat det samme! *applaus*

Anonym poster: 3494c75f7ec279b1523749891ef280eb

• Liker 2
Gjest kindermaxi
Skrevet

Ja, nå skal dere høre.

Jeg har hatt mistanker lenge om at han ikke har vært ærlig mot meg og faktisk har vært utro (hvertfall over meldinger og face).

Så jeg sendte han på butikken og gikk inn på facebooken hans som stod oppe. Og ja, jeg hadde rett. Han skriver til andre jenter at de er deilige, spør om han kan overnatte med dem, sove i samme seng osv.

Og så ble jeg litt ond. Jeg slettet alt han hadde av bilder og samtaler med meg på pcen hans. Så tok jeg print screen av samtalene han hadde med jentene og la de ut på facebook veggen hans for alle å se. Lastet også ned et program jeg brukte til eksamen som blokkerer facebook over en periode (det er 3 dager før han kan åpne og slette bildene). Tok sakene mine og dro hjem.

Jeg vet jeg kanskje tidenes ondeste person, men akkurat nå så angrer jeg ikke. Jeg er så sint, så forbanna, og alt jeg vil er at han skal brenne i helvete.

Men, var det jeg gjorde ulovlig? Holder hvertfall kjeft om at det var meg som gjorde det til alle og leker "hva!? hvorfor la han det ut!!?? det er så synd på meg )):"

Og ja. Jeg er gal. Ikke bli sammen med meg hvis du skal være utro. Hvertfall ikke rett etter min mor ble innlagt for overdose.

Anonym poster: 8e55c2ded8792927efd332a909771cd0

Hahaha!

Han fikk som fortjent, vil jeg si, men du vil nok bli sett på som "hun gale dama" av vennene hans. Men du synes kanskje ikke at det er så farlig? Han har blitt ydmyket, men du ydmyket deg selv ved å gjøre det også. Har også gjort lignende ting (i veldig mildere grad) i mitt sinne og raseri over en situasjon med eksen min og en venninne som fikk en god tone etter han var utro mot meg, og jeg angrer veldig på at jeg ikke bare holdt meg classy og ignorerte dem i stedet. Men gjort er gjort, spist er spist, og det er jo litt godt å få hevn. Bare pass på ting som gjøres skriftlig på denne måten. Du henger jo samtidig ut jentene han har sendt meldinger til, spørs om de synes dette er så veldig akseptabelt, de har jo kanskje ikke gjort noe galt med han? Ikke gjør noe mer nå hvertfall, ikke send han skriftlige meldinger der du skrive stygge ting, ikke innrøm noe skriftlig, eller egentlig, dropp all skriftlig kommunikasjon med han fremover! Alt dette kan brukes mot deg senere, og du vil angre på det når du har fått kjølt deg ned litt. Husk også at folk kan ta opp telefonsamtaler. Vær litt paranoid ;)

Han er jo drittsekken her, men det kan så lett snus til han fordel når man reagerer på den måten du gjorde nå. Hadde ei venninne som ble KRAFTIG bedratt av en kjæreste på jobben, han pulte en annen kollega bak ryggen hennes og ydmyket henne fullstendig, men fordi hun ga han en bitch slap da hun fikk vite det (mens de var på jobb) ble hele greia husket som at hun var crazy og at det var synd på han stakkars fyren...

Dette ble et snusfornuftig innlegg, men jeg ville egentlig bare gi deg litt kudos, hehe :) Du har baller!

Skrevet

Kjempemoden reaksjon.

Når det kommer til (sårede) følelser så er det ikke alt vi gjør som er modent.

Men er vi nødt til å være så kjempemodne hele tiden da ;p

Så klart, slemt gjort. Men jeg vil vel si at det var fortjent! Har han kontaktet deg etterpå?

Skrevet

Genialt. What goes around comes around.. Velfortjent, spør du meg! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Si fra hvis han kontakter deg :smoke:

Skrevet

Haha, nå måtte jeg virkelig le HØYT! Genialt! Fint at du fant det ut og fikk kvitta deg med drittsekken!

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Så bra ts! Det fortjente han virkelig. Folk som er utro skulle hatt fengselsstraff.

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Enig med de fleste over!

Han fikk som fortjent!

Skrevet

Sånn skal utro jævler behandles, ja.

Bare sørg for å ikke se deg tilbake.

• Liker 11
Skrevet

Modenhet? Herregud, fuck modenhet! Jeg var forberedt på et sippete innlegg fra en tafatt liten jente som lå i fosterstilling og bar seg over at hun aldri fikk noe til (uten å kritisere noen av dere, jeg like evneveik selv). Dette var herlig lesning.

• Liker 23
Skrevet

Etter alle her inne som holder ut med kjærester som behandler dem som dritt og vil prøve igjen og gråter sine armer tårer selv om kjæresten holder på med andre så var dette igrunn ganske forfriskende lesning. Jeg ville aldri gjort det selv da jeg ikke er en aggressiv person og ikke har slike tanker, men jeg synes han fikk som fortjent.

Når man er et usmakelig menneske tar man faktisk en risiko. Man inngår en sosial kontrakt med verden om at menneskene man behandler som drit kan få hevnønsker.

Anonym poster: 739068d3fe1dd51eee036f3337dc651d

• Liker 5
Skrevet

Akkurat som om jeg skulle gjort det selv :fnise: Herlig! :)

Anonym poster: d59a0e13b9ea469748e1f7be0eb240eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...