Gå til innhold

Gave til en fyr jeg aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal feire julaften med mamma, søsteren min og min søsters nye type som jeg aldri før har møtt. Før har jeg pleid å kjøpe felles gave til søster og hennes samboer, men hun bor ikke sammen med denne nye og derfor mener hun at jeg burde kjøpe egen gave til typen. Jeg tenkte da å kjøpe en marsipangris til han, men det er visst ikke nok. Mamma og søster mener at jeg burde kjøpe like stor gave til han som til søster. Jeg gidder ikke å krangle om noe så teit og tenker å kjøpe noe for 50-100 kr. Men jeg vet ingenting om han annet enn at han røyker 60 om dagen. Noen som har ideer? Hvis de hadde gitt meg denne kommandoen tidligere kunne jeg kjøpt noe billig på Ebay, men det er vel for sent nå. Jeg er så irritert at jeg ikke klarer å tenke.

Anonym poster: 85d1d676f3ca27a286977f6b326ffaa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe røyk ettersom jeg er meget anti-røyk. Er det frekt å kjøpe slutt å røyk bok?

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe røyk ettersom jeg er meget anti-røyk. Er det frekt å kjøpe slutt å røyk bok?

ja det er det. Personen vet nok at det ikke er smart å røke.Ikke din jobb å få h*n til å slutte ,det må h*n finne ut av selv.

Synes egentlig at du selv bestemmer hvem du kjøper gaver til. Marsipan gris høres godt ut,men så liker jeg marsipan da ;)

• Liker 3
Skrevet

Hva med ting som kaffe, en flaske vin?

Ellers så kan du jo kjøpe den nyeste Batmanfilmen, Avengers 2 eller lignende?

Slutt å røyk bok er litt frekt, kanskje ikke den beste starten på forholdet (er også antirøyk, men kunne aldri kjøpt slutt å røyk bøker til folk som ikke hadde ønsket seg det).

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare si deg uenig med din mor og søster? Kjøp akkurat det du har lyst til. Jeg gir sjelden gave til min søsters samboer selv om han per definisjon er med på gaven jeg får av min søster. Jeg har gitt gave en gang eller to, men da var det snakk om småting som jeg visste ville falle i smak og som jeg ga fordig jeg tilfeldigvis hadde kommet over det rett før jul.

Skrevet

har du kjøpt noe til din søster alt?

Eller kan du jo kjøpe gavekort på kinobilletter og gi til begge to?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...