Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min maser stadig om hva jeg ønsker meg til jul, og jeg aner virkelig ikke hva jeg ønsker meg. Jeg er en jente som elsker klær, sminke, sko etc..men det tviler jeg på at han er i stand til å kjøpe.. ;) Er heller ikke glad i gullsmedsmykker osv. Vi har vært sammen i et halvt år, og er 19 og 20 år gamle. Vi har snakket om å gi hverandre noe til ca. en tusenlapp. :)

Så hva ønsker dere dere av kjærestene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finn et par alternativer i hver kategori (sminke, hårpleie osv.), ta han med i butikken og vis de til ham, og lag gjerne også en collage med bilder og info om butikker det kan kjøpes i.

Jeg har en kjæreste som veldig gjerne vil, men sjeldent får til å huske hva jeg ønsker meg fra hvor, så denne metoden har fungert veldig bra for oss. :fnise:

Edit: så lenge jeg har gitt han noen alternativer så velger han hvem av de han vil gi meg selv, så det blir fortsatt en liten overraskelse.

Endret av Cho Kon It
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Takk for svar dere!

Gode ideer. :)

Gjest Navifairy
Skrevet

Hva med en opplevelse for dere begge?

Et gavekort på middagsdate, på en litt dyrere restaurant? :) Evnt kombinert med kino?

Skrevet

Jeg ville gått for et smykke/armbånd.

Jeg synes det er mer minneverdig enn forbruksvarer som parfyme / sminke / hårshampoo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...