Gå til innhold

Samboer sender meldinger med detaljerte seksuelle beskrivelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har gjort det. Så på telefonen hans, og fant meldinger fra flere jenter jeg aldri har hørt om. Gikk inn på en av samtalene, hvor det var mye seksuelt innhold. Ikke så mye flørting mellom de to som snakket, men mer diskusjon om sex, deres preferanser og beskrivelser av hva de gjorde.

Aner ikke hvordan jeg skal takle det eller om det er noe jeg skal gjøre noe med i det hele tatt. Synes det er ubehagelig å vite, samtidig som jeg var at forholdet ryker dersom jeg forteller at jeg har snoket. Vet på en måte ikke om alt det gode i forholdet er verdt å miste på grunn av en sånn ting? Noen tanker?

Vi har forresten vært samboere i fem år nå, og har begynt å prøve på å få barn sammen. Har kjent han siden vi begge gikk på ungdomsskolen, og trodde vel egentlig jeg kjente han ut og inn. Han er ikke typen til å gjøre noe sånt egentlig. Vi har sex 2-5 ganger i uka, men det har nok blitt litt rutine i det de siste årene.

Anonym poster: 565dcb9a46dbe680d5a3be3c3d8f4c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde klikka i vinkel på fyren. Ikke faen om jeg godtar noe slikt. Greit nok at han teknisk sett ikke er utro og bla bla bla, men det er så forbanna respektløst overfor deg. Nei aldri om jeg hadde fått barn med en slik skit!

Anonym poster: 0a9e86cd17175da3a92373db6fafb5f1

• Liker 8
Skrevet

Han er nok typen til å gjøre slikt, dessverre.

Skrevet

Du er naiv og selvdestruerende om du fortsetter, fordi du VET jo innerst inne at dette bare er et lite hint om hva han egentlig holder på med! "Alt det fine i forholdet vårt" osv...? Eh, ja..nettopp.

Skrevet

FEM ÅR, så gjør han noe sånt. Han burde skamme seg!

Skrevet

Du lurer på om du skal gjøre noe og du vet at forholdet ryker hvis han oppdager at du har snoket. Du har da bare en ting å gjøre: fortell han det du har lest og spør hva slags forklaring han har på dette.

Og - hva var det som gjorde at du leste meldingene. Har du hatt en mistanke?

• Liker 1
Skrevet

Sett hvertfall en stopper for å prøve å få barn fremover. Og finn ut av forholdet med han først.

Hadde selv ikke ville hatt barn med en som drev på sånn.

Kanskje dere klarer å ordne opp i det og du føle seg trygg på han etterhvert og dere kan tenke på å få barn igjen.

Eller du finner ut at han ikke er noe å spare på og får heller muligheten til å slippe singel/gravid, alenemamme og kan heller starte på nytt igjen senere med noen som virkelig fortjener deg!

Skrevet

Ja, jeg har hatt en liten mistanke, da telefonbruken hans har vært veldig skjult i det siste.

Du lurer på om du skal gjøre noe og du vet at forholdet ryker hvis han oppdager at du har snoket. Du har da bare en ting å gjøre: fortell han det du har lest og spør hva slags forklaring han har på dette.

Og - hva var det som gjorde at du leste meldingene. Har du hatt en mistanke?

Ja, jeg har hatt det i perioder det siste året kanskje. Synes han har vært litt overbeskyttende over telefonen sin.

Skrevet (endret)

Akkurat i det her tilfellet ville jeg tenkt at det er han som setter "det gode dere har" på spill - ikke deg.

I verdenen min så er den typen samtaler forbeholdt kjæresten, og evt kamerater av samme kjønn.(red: stryk den.) Ikke andre damer.

Du burde bli sint - ikke redd. Det er HAN som burde bli redd. STILL HAN TIL VEGGEN, det finnes det INGEN unnskyldning for det der. (ya, jeg er av de som klikker i vinkel bare av å høre sånt.)

Endret av Flair
  • Liker 1
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som noe du bør satse på å få barn med. Ikke la deg bli tråkket på på den måten der...

Og jeg slenger meg på Flair..

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du klarer å tenke "han vil sikkert slå opp hvis jeg forteller at jeg har snoket", jeg tror jeg hadde sett rødt og tenkt "død over den mannen". Om han da hadde slått opp fordi han mente JEG hadde gjort noe galt, da tror jeg faktisk at jeg hadde ledd høyt.

Skrevet

Trist å høre :( Har vært bort i noe lignende, men vi hadde ikke vært sammen så lenge. Jeg tilga han for det fordi han endte opp på sine knær, grein osv.

For å gjøre en lang historie kort. Disse mennskene som kan gjøre dette, gjør ofte dette igjen og igjen. Jeg hadde aldri i livet kunne holdt dette inni meg. Følelsen av å finne ut av slike ting er helt for jævlig. Unner ikke min verste fiende dette en gang. Kanskje eksen bare da :fnise:

Regner med at dere igjennom 5 år har noen grenser i forholdet, og dette regner jeg med er langt over streken.

Synes du skal være veldig takknemlig for at du fant ut dette nå, og ikke mens du var gravid eller etter at du fikk barn.

En liten ting til: Hvis du fortsetter i forholdet så vil usikkerheten du føler ovenfor han forsvinne litt etter litt, men det vil aldri forsvinne helt. Du vil alltid lete etter nye ting, og vil aldri kunne stole på han igjen.

Slå opp med han, gå videre i livet. Du kommer til å være overlykkelig for at du er singel når du møter den rette :laugh: Det var iallefall jeg!

Anonym poster: ddfe07f78721adb2baab11c55ef7b3fa

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du klarer å tenke "han vil sikkert slå opp hvis jeg forteller at jeg har snoket", jeg tror jeg hadde sett rødt og tenkt "død over den mannen". Om han da hadde slått opp fordi han mente JEG hadde gjort noe galt, da tror jeg faktisk at jeg hadde ledd høyt.

Grunnen til at jeg tenker det er at jeg vet at han har nulltoleranse for snoking. Synes selv at det er veldig trist og føler meg sveket av ham etter å ha lest det jeg har lest. Samtidig så kjenner jeg på at jeg ikke har lyst til å sette forholdet vårt på spill. Og hvis det skal komme fram ønsker jeg at det skal komme fram på en annen måte, enn at jeg forteller at jeg har snoket. Huff, det er så vanskelig. Særlig nå som vi egentlig har det veldig bra sammen. Vi har begge følt litt på nyforelskelsen i det siste, gått mer ut sammen, hatt mer sex og fungert bedre sammen med tanke på daglige rutiner og gjøremål. Er vanskelig å risikere å miste dette, for han betyr så utrolig mye for meg.

Jeg er sikkert naiv, og vet jeg ville kommet med akkurat de samme rådene som dere, dersom noen andre hadde vært i samme situasjon. Kjenner mest at jeg har lyst til å bare glemme det og se hva som skjer videre. Men med tanke på barn kommer jeg nok til å være litt mer forsiktig fremover. Må ta en runde med meg selv og med ham først.

Skrevet

HERREGUD.

Han har egentlig ikke gjort noe annet enn å diskutere DISKUTERE med andre jenter/damer. Det er ikke utroskap.

Slutt å overreager! Han har kanskje krenket deg litt, men han har jo bare DISKUTERT. Kanskje han ville sprite opp forholdet deres med tips, siden som du selv sa; rutine...

• Liker 1
Skrevet

HERREGUD.

Han har egentlig ikke gjort noe annet enn å diskutere DISKUTERE med andre jenter/damer. Det er ikke utroskap.

Slutt å overreager! Han har kanskje krenket deg litt, men han har jo bare DISKUTERT. Kanskje han ville sprite opp forholdet deres med tips, siden som du selv sa; rutine...

Hvor har jeg overreagert? Har heller aldri sagt noe om utroskap. Det jeg derimot synes er at det er ubehagelig. Synes ikke andre jenter har noe med å vite om at min samboer nettopp hadde en deilig orgasme.

Skrevet

Grunnen til at jeg tenker det er at jeg vet at han har nulltoleranse for snoking. Synes selv at det er veldig trist og føler meg sveket av ham etter å ha lest det jeg har lest. Samtidig så kjenner jeg på at jeg ikke har lyst til å sette forholdet vårt på spill. Og hvis det skal komme fram ønsker jeg at det skal komme fram på en annen måte, enn at jeg forteller at jeg har snoket. Huff, det er så vanskelig. Særlig nå som vi egentlig har det veldig bra sammen. Vi har begge følt litt på nyforelskelsen i det siste, gått mer ut sammen, hatt mer sex og fungert bedre sammen med tanke på daglige rutiner og gjøremål. Er vanskelig å risikere å miste dette, for han betyr så utrolig mye for meg.

Jeg er sikkert naiv, og vet jeg ville kommet med akkurat de samme rådene som dere, dersom noen andre hadde vært i samme situasjon. Kjenner mest at jeg har lyst til å bare glemme det og se hva som skjer videre. Men med tanke på barn kommer jeg nok til å være litt mer forsiktig fremover. Må ta en runde med meg selv og med ham først.

Har dere det bra når han utveksler sex meldinger med andre damer? Vel, jeg har jo hørt om forhold som blir bedre av at den ene parten er utro. og at den andre personen er uvitende selvfølgelig. Ikke at han nødvendigvis er utro fysisk. Men hvis du aksepterer dette fordi dere har det bra, så er det ditt valg.

Skrevet

Pokker heller; å snoke på telefonen er da for faen ingenting mot å diskutere sex med andre damer!!! Hvis man er trofast, åpen og ærlig SKAL man kunne snoke på hverandres telefon uten å finne en dritt av bekymring! At han har nulltolleranse fors noking oG har vært overbeskyttende overfor telefonen i det siste beviser bare at han har urent mel i posen, og at han VET at det han driver med er et stygt overtramp. Still ham til veggs, og si at du har hatt en bad feeling og sjekket, og ble såret, skuffet og sint over hva du fant. Om han sier han vil dumpe deg pga snoking, da ligger det nok mer bak den exiten enn bare snoking, dessverre... Tosk. Ting ER jo ikke så himla fantastisk når han må diskutere sexpreferanser i skjul m andre damer? Gro frem en ryggrad og krev et svar på hva han driver med og hvorfor....

Anonym poster: d4e13acd0c7f083fd72da3ff1887f3e5

• Liker 1
Skrevet

"Tosk" var til samboeren din altså, TS, ikke deg...

Anonym poster: d4e13acd0c7f083fd72da3ff1887f3e5

Skrevet

Hvor har jeg overreagert? Har heller aldri sagt noe om utroskap. Det jeg derimot synes er at det er ubehagelig. Synes ikke andre jenter har noe med å vite om at min samboer nettopp hadde en deilig orgasme.

Selvfølgelig, refererte ikke til deg her TS, til alle andre som oppfordrer deg til å gjøre det slutt for noe du ikke vil/kan ta opp med han.

Om du er villig til å gjøre det slutt for det her, så tenk nøøøye gjennom det.

Skrevet

Jaja, jeg har sagt det lenge, konfliktene i parforhold øker proporsjonalt med all kommunikasjonsteknologien vi stadig får mer tilgang til, og som svært mange ikke evner å bruke med fornuft...

Noen museklikk, litt tasting, noen skarve kilobytes raser gjennom cyberspace, og det er herved duket for at hele forholdet havarerer...

Og ja, jeg er helt enig i at han har tråkka langt over streken. Men dessverre, du er antakelig nummer 748 i rekka av liknende hendelser beskrevet i frustrasjon og fortvilelse her på forumet, og om noen uker/måneder har vi helt sikkert sett 748 til.

Det er bare å konkludere med at det hele er fryktelig trist lesning, og en kraftig påminnelse om at mange (skremmende mange) av oss burde vært utstyrt med luffer i stedet for hender og fingre, slik at tastatur, mus og mobilskjerm hadde vært umulig å betjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...