Gjest Molly Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hva hadde du gjort om du følte at sjefen ikke behandlet deg noe bra? At sjefen alltid svarer på en frekk og nedlatende tone? Og humøret alltid går som i en berg og dalbane? Og når hun har en dårlig dag, så går det utover deg? Vel, sånn har jeg det hver dag! Jeg vet aldri hva som venter meg på jobb.. Og jeg har faktisk begynt å grue meg til å gå på jobb, pga sjefen.. Hun er ellers veldig hyggelig, men svarer så utrolig frekt, og skal alltid finne feil i det jeg gjør. Og alle de andre ansatte snakker om dette nå, for absolutt alle føler det samme. Og vi ansatte vet FOR SIKKERT at før vi begynte ( vi er alle nye ), så sa 4 stk opp, nettopp pga sjefen! Hva burde vi gjøre med dette? Snakke med sjefen hennes igjen, eller snakke direkte med sjefen om hvordan vi føler det? En ansatt før, prøvde faktisk å snakke med sjefen, uten hell! Man skal ikke ha det sånn her på jobb
Gjest Violetta Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Har dere tillitsvalgt? Verneombud? Er deres i en fagforening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå