AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Har drevet på med en dame i et år nå. Det har vært mye av og på. Vi har opptil flere ganger bestemt oss for kun å være venner....så ble vi pulevenner....deretter bare venner igjen. Nå i helgen møttes vi om bare venner, men ting skjedde. Hun unnskyldte det med at jeg var uimotståelig, hun var svak og falt for meg igjen. Dermed havnet vi i seng. Selvfølgelig var jeg fornøyd....jeg vil jo bare ha henne. Nå noen dager etterpå er hun helt kald. Det som skjedde det skjedde. That's it. Jeg trodde faktisk at vi var sammen igjen etter å ha tilbragt en helg sammen som "kjærester". Hvordan skal jeg tolke dette? Det er jo følelser i bildet....er det håp? Skal treffes igjen neste helg som "venner"....er det på an igjen, eller kan jeg gjøre et forsøk? Noen gode råd på veien?? Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Jeg tenker at i et tilfelle hvor det har vært så mye fram og tilbake bør dere vel ta den berømmelige samtalen om hva dere definerer relasjonen som. Man blir jo ikke automatisk kjærester av at den ene eller begge har følelser utover det vennskapelige, og det kan kanskje virke som hun vil holde igjen mer enn du ønsker - kanskje hun ikke en gang ønsker å holde seg til bare deg. Så da er det lurt å snakke om det... Anonym poster: ad4398939b94faf519dc4dd1c1bc6ff7 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Vi har hatt denne samtalen x antall ganger og hun vil bare være venner. Det som da forvirrer meg er at hun vil tilbringe sine helger sammen med meg og at hun da tar initiativ til å være intim, selv om hun da lovt å holde fingrene av fatet. Automatisk går jo jeg med et håp om at hun fortsatt er litt interessert, men at hun kanskje får litt panikk nå det blir for alvorlig.... Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 sikkert greit med sex selv om hun ikke liker deg som noe mer Anonym poster: 68d4cadfd01e95be37d5eb6546b7822f
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 SI til henne at hun leker med følelsene dine og gi henne et ultimatum. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Ulitmatum har hun fått. Det var alt eller ingenting. Hun ville at vi skulle går fra å være kjærester/pulevenner til gode venner. Synes hun forlanger litt for mye fra meg. Og helt ærlig så er jeg ikke heller klar for å gi slipp på henne....klamrer meg fast. Vi snakker hver dag på telefon og det er jo tydelig at hun liker å ha meg der. Vil bare ikke bli tatt for gitt....nå sitter jeg å grubler over hva jeg skal gi henne i julegave. Kanskje jeg er forelsket...?? Faen! Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Ulitmatum har hun fått. Det var alt eller ingenting. Hun ville at vi skulle går fra å være kjærester/pulevenner til gode venner. Synes hun forlanger litt for mye fra meg. Og helt ærlig så er jeg ikke heller klar for å gi slipp på henne....klamrer meg fast. Vi snakker hver dag på telefon og det er jo tydelig at hun liker å ha meg der. Vil bare ikke bli tatt for gitt....nå sitter jeg å grubler over hva jeg skal gi henne i julegave. Kanskje jeg er forelsket...?? Faen! Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6 Hun har deg rundt lillefingeren og jo hun tar deg forgitt. Skjønner det er vanskelig, men hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke orket det lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Fornuften sier at jeg skal trekke meg unna og kutte kontakten helt, men det er utrolig vanskelig. Nå sitter jeg å venter på at jeg skal ringe henne. Allerede avtalt klokkeslett. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn henne for tiden og jeg sliter faktisk litt med å komme meg gjennom dagene. En blanding av forelskelse og kjærlighetssorg tror jeg. Elsker henne jo...det har jeg ikke sagt til henne. Burde jeg det, eller skyter jeg bare meg selv i foten? Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
Gjest gjest Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Kjenner meg igjen i situasjonen. Den som visste hva som var rett...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Jeg synes det høres ut som du bør kutte henne ut, og gå videre. Du kan jo si til henne at du har seriøse følelser for henne (at du elsker henne ville jeg nok ikke sagt), så kanskje hun skjønner litt bedre at det er slemt av henne å "bruke" deg (eller for å si det penere - at det er viktigere at dere har en ordentlig avklaring på enten/eller). Anonym poster: ad4398939b94faf519dc4dd1c1bc6ff7
smilo Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har blitt lekt med på denne måten i langt over 1 år.. Jeg har visst at jeg bør avslutte det men har ikke klart det. Nå er jeg "dumpet" og det er utrolig vondt. Jeg forbanner meg selv for at jeg ikke gikk allerede i fjor høst. Det blir bare verre jo lenger man håper. Kom deg vekk om du klarer. Å være venner er absolutt ingen løsning.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Det har gått så langt at jeg har fått en sykemelding. Er helt i kjelleren nå. Snakket med henne i dag og hun lurte på om det var hun som var grunnen til dette....svaret var ja. Burde kanskje skånt henne for det, men nå ble det sånn. Hvorfor vil hun fortsatt tilbringe tid sammen med meg når hun vet hva jeg føler og helt sikkert innerst inne fortsatt har følelser for meg også? Jeg mener jo at ting skjer av en grunn. Om vi har bestemt oss for å bare være venner så havner vi ikke i seng. Derimot gjør vi det hver gang....er det ikke noe i luften da? Kan ikke bare skylde på at en blir kåt hver gang. Tror hun føler mer enn hun vil innrømme overfor seg selv. Er jeg helt på jordet her?? Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Kom deg vekk! Dette ender antageligvis (finnes jo unntak) ikke bra. Hvis du har mer følelser for henne enn hun har for deg, så kommer du til å ende opp skikkelig knust og såret en dag. Husk at hun ikke gjør det lykkelig nå. Og det som du ser for deg at fremtiden med henne vil bringe, vil antageligvis ikke skje. Veldig lett å si dette når man er utenfor situasjonen. Men jeg har vært der hvor du har vært, og sett alt gå til helvete. Så stikk fra henne. Hun kan umulig være bra for deg når du har endt opp med å sykemelde deg. Sånne mennesker utnytter. just, run! Det er alt jeg kan si. Dette bringer nok ikke noe godt, 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #14 Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar Cupcake92. Men, hva med de helger og dager som vi er sammen, er ikke de verdt noen ting? Hun har jo innrømmet selv at vi har det helt perfekt når vi er ilag. Det er derfor jeg ikke skjønner henne. Vi har jo ikke kranglet eller noen ting. Sitter igjen som et stort spørsmålstegn. Det er hun som tar initiativ til å møtes, overnatte og sex. Blir jeg bare utnyttet mener du?? Leker hun bare med meg?? Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
Midnanne Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Kom deg vekk nå mann. Hadde hun hatt følelser for deg hadde hun blitt sammen med deg allerede. Hun synes du er grei å ha når hun ikke har noe bedre, liker bare kosen og selskapet. Ho kommer tydeligvis ikke til å ta til vettet og slutte med det, så det blir opp til deg selv å kutte kontakten Vet det er vanskelig, men du må gi slipp på håpet om at hun skal ombestemmer seg. 2
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar Cupcake92. Men, hva med de helger og dager som vi er sammen, er ikke de verdt noen ting? Hun har jo innrømmet selv at vi har det helt perfekt når vi er ilag. Det er derfor jeg ikke skjønner henne. Vi har jo ikke kranglet eller noen ting. Sitter igjen som et stort spørsmålstegn. Det er hun som tar initiativ til å møtes, overnatte og sex. Blir jeg bare utnyttet mener du?? Leker hun bare med meg?? Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6 Det er jo vanskelig å svare for deg, for nå får jeg jo bare din versjon av hva som skjer, og mye av dine følelser påvirker jo hvordan du ser ting. Men om hun sier at hun ikke har følelser for deg, men bare vil ha deg til sex og kosing, da er det for meg å utnytte deg. Særlig om hun vet hvordan du føler for henne. Det kan godt hende hun mener noe annet, men jeg ville gått. Dette er IKKE bra for deg. Hvis hun virkelig hadde brydd seg, så ville hun sett hvor mye oppførselen hennes ødelegger deg, og gjort noe med den. Men det er jo bare min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 Hadde jeg vært like kald og kynsik som henne hadde jeg nok klart å kutte kontakten helt, men så enkelt er det ikke. Vi jobber på samme bedrift og jeg klarer jo ikke å få henne utav hodet. Jeg høres sikkert helt psyko ut, men jeg er bare hodestups forelsket. Forelskelsen holder på å slite meg fullstendig ut. Innviterer hun meg på middag fordi hun vil eller fordi hun nå synes synd på meg? Skal sies at hun har invitert meg på middag i helgen og da har hun sine barn hjemme. Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 Hadde jeg vært like kald og kynsik som henne hadde jeg nok klart å kutte kontakten helt, men så enkelt er det ikke. Vi jobber på samme bedrift og jeg klarer jo ikke å få henne utav hodet. Jeg høres sikkert helt psyko ut, men jeg er bare hodestups forelsket. Forelskelsen holder på å slite meg fullstendig ut. Innviterer hun meg på middag fordi hun vil eller fordi hun nå synes synd på meg? Skal sies at hun har invitert meg på middag i helgen og da har hun sine barn hjemme. Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6 Høres litt rart ut dette her. Vanskelig å si. Men om hun har sagt at hun ikke har følelser for deg, ser hvordan det ødelegger deg og likevel fortsetter, så er hun en skikkelig bitch. Og du høres ikke psyko ut, vi har nok alle vært forelsket når ting har gått dårlig. Har somsagt stått der selv og vært så forelsket. Og det er ikke lett, men om det er sånn, så burde du prøve å kutte kontakten. Prøv å gjør andre ting. Vær med venner, møtt andre osv. Selvom det ikke trenger å lede til mer er det godt å ha andre å gjøre ting med. Og sånne ting som dette er vondt og vanskelig, men du kommer nok mye sterkere ut av det 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Hvis jeg fortsetter å treffe henne som "venn" og la ting evt. skje, vil jeg da bare utsette det store bruddet? Har lyst å gi henne en helgetur i julegave, men er litt usikker på hvor lurt jeg er å gi henne en så dyr gave, hvis det bare er for slippe å miste henne og dere forstår.... Huff, slitsomt dette.... Er egentlig sykemeldt ut neste uke, men vurderer å bare stille på jobb på mandag for det om. Har jo lyst å se henne og da vet jeg at jeg treffer henne. Hjemme går jeg jo bare å tenker. Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6
Cupcake92 Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hvis jeg fortsetter å treffe henne som "venn" og la ting evt. skje, vil jeg da bare utsette det store bruddet? Har lyst å gi henne en helgetur i julegave, men er litt usikker på hvor lurt jeg er å gi henne en så dyr gave, hvis det bare er for slippe å miste henne og dere forstår.... Huff, slitsomt dette.... Er egentlig sykemeldt ut neste uke, men vurderer å bare stille på jobb på mandag for det om. Har jo lyst å se henne og da vet jeg at jeg treffer henne. Hjemme går jeg jo bare å tenker. Anonym poster: 823d7a662145709e965b7f048a4a53e6 Vil tro at du bare utsetter det store bruddet ja. Du vil bare påføre degselv mye mer smerte. Og ikke gjør det, hun er ikke verdt verken helgetur eller julegave. Igjen, sånne kvinner vet hvordan de skal utnytte. Og jeg vil tro at det er akkurat det hun gjør. Og jeg syntes så forferdelig synd på deg. Har ikke ord. En så ulykkelig kjærlighet må være forferdelig vondt. Men prøv vær sterk, og gjør det som du innser at er best for deg i lengden, selvom det gjør vondt akkurat nå. En dag vil du møte en som behandler deg med respekt, og da vil du se tilbake på dette og ikke skjønne hva du tenkte med. Jeg ønsker deg alt godt. Og husk at ingen følelser er konstante. Endret 6. desember 2012 av Cupcake92 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå