Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Er det noen som vet om TV Norge begynner å sende sesong 7 rett etter at sesong 6 er ferdig? Nå er det bare to episoder igjen, og jeg vet ikke om jeg orker å vente lenge på den siste sesongen... Jeg har sett etter på sidene til TV Norge, men der står det bare at den siste sesongen kommer, ikke når.
Gjest Frigg Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Eller du kan kjøpe den på dvd... Koster ca kr 700,- på play.com for hele sesong 7. Om jeg bare hadde råd, da hadde jeg kjøpt den på dvd i stedet for å vente til den kom på tv!
Gjest Virvel Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 Selvfølgelig vet jeg at den finnes på DVD, og hvis TV Norge venter lenge med å sende den, kan det hende jeg blir nødt til å kjøpe... Men siden jeg er en stakkars fattig student, er det ikke akkurat sånne ting som står øverst på min innkjøpsliste. Du vet altså ikke når den kommer på tv? :-? Noen andre...?
Gjest Starya Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Jeg tror nok de fortsetter med 7 rett etter 6 er ferdig. Har uansett sendt en forespørsel til tvNorge der jeg ber om å få dette bekreftet.
Gjest Starya Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Her er svaret fra TvN: Buffy fortsetter med år 7 rett etter år 6 er ferdig ( med forbehold om endringer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå