Gå til innhold

retur til nelly.com

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er returen til nelly allerede betalt så jeg bare kan putte posen i en av postens postkasser rundt om eller må jeg til et posthus for å levere den? Fikk en kjole som var for stor som jeg må sende tilbake :)

Anonym poster: 68bce15b495bb095cec8c76d2a933155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror retur koster 35 kr eller noe. Når jeg har returnert til Nelly.com, har de trekt fra dette på summen som de skal betale meg tilbake.

Så du kan nok bare slenge den i en postkasse.

Edit: Mulig de har endret dette kanskje, men jeg aner ikke siden jeg ikke er Nelly.com-kunde lenger av diverse årsaker. Men det står kanskje noe informasjon om dette på nettsiden deres?

Edit 2: Merket ikke før nå at ene setningen var litt merkelig :fnise:

Endret av adele.bethune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare sendt en kjole i retur da de klarte å sende meg helt feil kjole i feil størrelse og da kostet det meg heldigvis ingenting :) fikk også et gavekort! men ved vanlig retur koster 35 kr, men du trenger ikke gjøre noe på postkontoret - bare send pakken! har du allerede betalt for varen vil de 35 kr trekkes fra tilbakebetalingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll ut, skriv ut og legg returlappen i pakken (denne finner du på "min side"). Klistre returslippen (fulgte med i pakken) på pakken, så kan du bare levere den på postkontor/i en postkasse. Returnerer du tilbake på angrerett betaler du returfrakt på 35,- (dette beløpet trekkes av konto), returnerer du fordi Nelly har gjort en feil (sendt feil størrelse) betaler Nelly fraktbeløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retur er betalt, og de trekker det av den summen du får tilbake. Hvis du ikke får tilbake penger innen 14 dager, må du sende mail til de, så vil de mest sannsynlig be om kontoopplysningene dine, selv om du har skrevet det på returlappen. Skjer med meg hver gang hvertfall. Men ja, er bare å slenge den i en postkasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...