Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva skal man da gjøre? Føler at det er noe alvorlig galt med meg, siden alle forholdene tar slutt før eller siden. :(

Føler at jeg er et skikkelig dårlig menneske. Rett og slett skikkelig ubrukelig. Jeg har mange gode venner da, men kjærestene går det skeis med hver gang.

Tenker på å snakke med en psykolog.

Noen som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ;)

Er det pga deg forholdene ikke varer? Jeg mener, har du for høye krav til kjæresten din? Eller er det han det er noe galt med?

Gjest Anonymous
Skrevet

De har hatt noe feil de også. Men jeg får alikevel høre at jeg tar meg altfor fort nær av ting, og er altfor sjalu. Det er nok det som fører til krangling og som igjen fører til at det blir slutt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Da bør du kanskje jobbe litt med akkurat de tingene før du går inn i et nytt forhold. Det er sikkert slitsomt å måtte forklare et og alt hele veien.

Du må bygge opp din egen selvtillit, for den er det bare du selv som kan gjøre noe med. Og først da er du kanskje klar for å gå inn i et forhold.

Skrevet

Enig med Madam Felle at du kanskje må jobbe litt med selvtillitten din...

Bli trygg på deg selv. Vit hva du står for.

Du er IKKE ubrukelig og du er IKKE et dårlig menneske. Du må kanskje jobbe litt med deg selv. Snakk gjerne med psykolog.. Det er ingenting galt i det. Kanskje du finner ut hvorfor du er sjalu og hvorfor du tar deg nær av ting.

Ønsker deg lykke til videre

:klem: Sarabi

Gjest Anonymous
Skrevet

har man dårlig selvtillit, velger man ofte partnere som ikke er bra for en, feks. kvinner med lav selvfølelse havner ofte borti psykopater gang på gang.

dårlig selvtillit gir dårlige sirkler i et forhold.

så jobb med den

du fortjener ALT godt i hele verden. og du blir ikke straffet for dårlige valg- du bare straffer deg selv...

Gjest Anonymous
Skrevet
har man dårlig selvtillit, velger man ofte partnere som ikke er bra for en, feks. kvinner med lav selvfølelse havner ofte borti psykopater gang på gang.

dårlig selvtillit gir dårlige sirkler i et forhold.

så jobb med den

du fortjener ALT godt i hele verden. og du blir ikke straffet for dårlige valg- du bare straffer deg selv...

:klappe:

Viktig poeng dette. Jeg har selv erfart dette. Var vel det man kan kalle en "bums-magnet" tidligere. Troode også det var noe galt med meg ettersom alle forhold endte i krangel og til slutt brudd.

Jobber nå iherdig med selvfølelsen og innser det som anonym over sier. Det blir en sirkel og det eneste og riktige stedet å bryte ut av denne på er hos deg selv.

Menker nå at jeg tiltrekker meg en helt annen type menn en tidligere...

Så nå har jeg virkelig håp for mr. Right :hjerter2:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror du tar deg selv altfor høytidelig! Prøv heller å le litt godmodig av deg selv! Du er hverken bedre eller verre enn andre.
Skrevet

Det er noe med det at man ikke har så mye å tilby andre,hvis man ikke er glad i seg selv.

Og det er jo mange ,som i perioder har det litt trått med selvtillit. Men hvis man ,jevnt over,har et positivt syn på seg selv ,får han en fin og attraktiv holdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...