Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

På lørdag skal jeg møte eksen min igjen etter bruddet som skjedde for en mnd siden, Han tok initiativet til dette, da jeg skal besøke noen venninner som studerer lengre nord, altså der han bor.

Han gjorde det slutt med meg fordi han sa han mistet følelser.

Jeg elsker han utrolig høyt, å det eneste jeg vil er å ha han tilbake.

Men jeg vil prøve å vinne han tilbake.

Vet jo at det å mase/gnåle om å få han tilbake, ikke funker og dette har jeg ikke gjort heller.

For å legge alle kortene på bordet så dreier dette seg om sex.

Det jeg vil er ett siste forsøk på å vinne han tilbake. Vi har 3 års samboerforhold bak oss, så jeg gir meg ikke før jeg er tilfredsstilt med å ha prøvd det jeg kan.

I samboertiden så bodde jeg langt borte fra min familie, og dette "ødela" min personlighet. Klarte ikke å være den jenta han møtte, altså forelsket seg i, pga savnet for familien. Falt litt i den "sutrete kjæreste-fella".

Etter jeg møtte han har det gått opp ett lys for meg at jeg rett å slett kan forstå hvorfor han mistet følelsene.

Men det åpnet seg også en ny verden for meg, jeg har funnet tilbake til den jenta jeg var når jeg møtte han.

Tenkte jeg skulle pynte meg litt ekstra, være den personen jeg er(fant tilbake til), være selvsikker på meg selv, og jeg er så sikker på meg at jeg ikke kommer til å gå i fella meg kjærlighetssorgen på nytt. Vil vise han hva han mistet.

Trenger tips, noen som har?

Og har noen vært borte i lignende situasjoner, fikk tilbake sin kjære, eller kom seg videre osv. Tar i mot alt av tips!

:laugh:

Anonym poster: 991afccca9b44ad6e2f3bbec4f3d6acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er litt i samme situasjon... på en måte. følger med på tråden.

Skrevet

Hei!

På lørdag skal jeg møte eksen min igjen etter bruddet som skjedde for en mnd siden, Han tok initiativet til dette, da jeg skal besøke noen venninner som studerer lengre nord, altså der han bor.

Han gjorde det slutt med meg fordi han sa han mistet følelser.

Jeg elsker han utrolig høyt, å det eneste jeg vil er å ha han tilbake.

Men jeg vil prøve å vinne han tilbake.

Vet jo at det å mase/gnåle om å få han tilbake, ikke funker og dette har jeg ikke gjort heller.

For å legge alle kortene på bordet så dreier dette seg om sex.

Det jeg vil er ett siste forsøk på å vinne han tilbake. Vi har 3 års samboerforhold bak oss, så jeg gir meg ikke før jeg er tilfredsstilt med å ha prøvd det jeg kan.

I samboertiden så bodde jeg langt borte fra min familie, og dette "ødela" min personlighet. Klarte ikke å være den jenta han møtte, altså forelsket seg i, pga savnet for familien. Falt litt i den "sutrete kjæreste-fella".

Etter jeg møtte han har det gått opp ett lys for meg at jeg rett å slett kan forstå hvorfor han mistet følelsene.

Men det åpnet seg også en ny verden for meg, jeg har funnet tilbake til den jenta jeg var når jeg møtte han.

Tenkte jeg skulle pynte meg litt ekstra, være den personen jeg er(fant tilbake til), være selvsikker på meg selv, og jeg er så sikker på meg at jeg ikke kommer til å gå i fella meg kjærlighetssorgen på nytt. Vil vise han hva han mistet.

Trenger tips, noen som har?

Og har noen vært borte i lignende situasjoner, fikk tilbake sin kjære, eller kom seg videre osv. Tar i mot alt av tips!

Jeg tolker det som at dere skal møtes for sex, stemmer det? Jeg hadde vært klar og tydelig på at jeg ikke ønsker sex med han så lenge han er usikker på følelsene sine i forhold til deg. Sett litt krav! Synes du det er rett at du er tilgjengelig på hans premisser? Da vil han aldri trenge å ta et valg...vil du gi han i pose og sekk?

Skrevet (endret)

Litt enig med hun over, men hvis det føles riktig, do it then.

Endret av Vilje91
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg forstår hva du mener og ser hva du mener. Men dette er første gangen vi sees etter bruddet, ettersom det skjedde over telefonen da vi var i ett avstandsforhold. Dette er kun ett engangstilfelle, er litt for stolt til å legge meg langflat etter han.

TS.

Skrevet

Nei, nei. Det siste du skal gjøre er å ligge med ham! Vær så bra du kan når du møter ham, men hold for all del igjen.

Skrevet

Vis ham hva han går glipp av, så skal du se at du har ham på kroken rimelig kjapt ;) Ikke mas, ikke vær all over ham, bare chill out og vis deg fra din beste side. Så går det nok bra - jakta er morsommere sånn, vett :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg forstår hva du mener og ser hva du mener. Men dette er første gangen vi sees etter bruddet, ettersom det skjedde over telefonen da vi var i ett avstandsforhold. Dette er kun ett engangstilfelle, er litt for stolt til å legge meg langflat etter han.

TS.

Tenk på DIN intensjon med møtet. Hvis du vil bli sammen med han igjen, har du IKKE sex med han så lenge han er uklar, usikker, ikke vet osv...Hold igjen hvis du ønsker han tilbake. Da viser du at du stiller krav, noe som og er tiltrekkende!

Skrevet

Jeg har vært flink til å ta null kontakt eller noe i den duren. Noe han ikke er vandt til i det hele tatt, han har alltid småklaget at jeg alltid har vært for mye på han på meldinger å sånt. Jeg tenker å møte han nå, ta det som det kommer. Han er ikke vant til at jeg ikke bryr meg i det hele tatt, så får nesten bare ta den strategien. Skal gjøre det klart for han at det her en kun ett eneste engangstilfelle.

TS.

Skrevet

Har vært i situasjonen før og vi ble sammen igjen, rett og slett fordi vi klarte oss ikke uten hverandre. Men å bruke sex for å få ham tilbake tror jeg vil slå tilbake på deg selv. Når vi sluttet å spille spill og bare innrømmet for hverandre at vi savnet den andre, trengte den andre, DA fant vi sammen igjen. Ja, du kan lure han til å savne muligens, og til å lengte etter noen/deg, men du lurer ikke følelsene, der kommer sannheten frem til slutt uansett. Just my two cents.

• Liker 1
Skrevet

Har vært i situasjonen før og vi ble sammen igjen, rett og slett fordi vi klarte oss ikke uten hverandre. Men å bruke sex for å få ham tilbake tror jeg vil slå tilbake på deg selv. Når vi sluttet å spille spill og bare innrømmet for hverandre at vi savnet den andre, trengte den andre, DA fant vi sammen igjen. Ja, du kan lure han til å savne muligens, og til å lengte etter noen/deg, men du lurer ikke følelsene, der kommer sannheten frem til slutt uansett. Just my two cents.

Neinei, ikke misforstå! Skal ikke bruke sexen for å få han tilbake altså! Mulig jeg forklarte meg litt feil.

Det er ingen spill for meg, jeg vil bare ha han tilbake :-) Hvis det evt er noen som spiller her, så er det han.. Jeg vil bare vise han den "riktige" jeg, noe han ikke har sett på aldri den tid.. :-/

Skrevet (endret)

Traff hverandre helt tilfeldig kort tid etter. Satte oss på en benk i sentrum og snakket. Ga hverandre et kyss som avskjed og så hverandre aldri igjen.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg tenker at hvis han savner deg og vil ha deg tilbake så vil det skje uansett.. Men selvfølgelig, virker du for på så kan det hende du skremmer han. Nå snakker jeg om "jeg gjør alt for deg og du er den eneste for meg"- prat hele tiden. Møt han, vær deg selv og kos deg. Det som skjer det sljer. Men da må du også være klar over at uansett hva som skjer sæ kan det være at han fortsatt ikke vil, sånn at du ikke blir helt knust hvis han ikke vil!

Lykke til da i hvertfall! :)

Skrevet

Det jeg sitter og tenker på er hvorfor du tror at det skal gå så mye bedre nå?

Det er nemlig lett å "glemme" (fortrenge) det som ikke fungerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...