Gå til innhold

Tann fasetter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

All uavhengig forskning (som ikke er sponset av industrien) viser at aspartam kan få alvorlige konsekvenser. Det er linket til depresjon, angst, MS, og mye mer. F.eks ble ei i Norge diagnosert med MS, etter hun kuttet ut aspartam ble hun frisk http://www.nrk.no/he...sstil/1.6204462

Det finnes ufattelig mye informasjon om det på nettet, ikke stol blindt på hva mattilsynet godkjenner.

http://www.medicinen...eners/page8.htm

Det der er ren bullshit og tulleteorier. Aspartam er ufarlig og det finnes ingen god ordentlig forskning som sier noe annet.

Dessuten så har hun damen i artikkelen har en stoffskfiteforstyrrelse og det er derfor ble hun dårlig.

Anonym poster: ba468674c5a2135a8c2365b95eab9311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ren bullshit og tulleteorier. Aspartam er ufarlig og det finnes ingen god ordentlig forskning som sier noe annet.

Dessuten så har hun damen i artikkelen har en stoffskfiteforstyrrelse og det er derfor ble hun dårlig.

Hvorfor er det bullshit? Man får da ikke hvite flekker på nervetrådene i hjernen, som er klassisk for MS, av stoffskifteforstyrrelser? Og forsker på Aker Sykehus bekrefter hvordan aspartam har nevrologisk utfall.

Skrevet

"anonym", jeg skjønner jo selvfølgelig at man må slutte med det som gir problemet, og forebygge videre skade!!! Men mitt spørsmål i utgangspunktet var jo om andre hadde hatt samme problem, og hva man eventuelt kunne gjøre for å fikse opp i dette, og kanskje få tennene til å se litt penere ut! Har du hatt det problemet selv, siden du er så veldig engasjert, eller føler du bare for å blande deg opp i ting du kanskje ikke vet så mye om?

Nei, det virker jo ikke slik. Og jeg vet tydeligvis mer om dette enn deg, ikke at det skal så mye til.

Anonym poster: b5ab4a99fe4b97efd8c96b5a7aea986c

Skrevet

ødelegger kroppen? har du noen pålitelige forskning på denne påstanden din?

TS: Bruk sugerør- enkelt og greit!

OMG!

Gjest NozMonster
Skrevet

enig... og et forsøk som er testet på en person kan heller ikke generaliseres.

det er så enkelt å lure mannen i gata med forskningsresultater, men jeg ble lurt

av det selv før jeg lærte meg vitenskapsteori.

OMG!

OMG hva da?

Skrevet

enig... og et forsøk som er testet på en person kan heller ikke generaliseres.

det er så enkelt å lure mannen i gata med forskningsresultater, men jeg ble lurt

av det selv før jeg lærte meg vitenskapsteori.

OMG hva da?

Tror du virkelig at virkningen av aspartam kun er testet på EN person?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...