Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt hus, jeg studerer og han jobber. Han trives ikke på jobb, det er ikke det han trodde det skulle være i det hele tatt.

I dag sender han meg en link til en stilling i Oslo, drømmestillingen, der vi bodde mens vi studerte, og sier at "hadde vært litt stress å flytte da hehe". Han trivdes veldig godt der, det gjorde forsåvidt jeg også, men nå har vi jo faktisk kjøpt hus i en annen landsdel.

Må bare få litt frustrasjon ut. Jeg vil jo at han skal ha det bra, selvfølgelig. Men å kanskje skulle selge huset? Nei, han får søke jobben, får han den så kan vi se. Vi har bodd her 1 mnd, endelig fått innredet, og så kommer den mailen. Sukk.

Vi har vært sammen veldig lenge, så trenger bare få ut litt frustrasjon her. Dette er irriterende, og jeg blir lei meg. Vi var enige om å flytte hjem igjen, vi var enige om å kjøpe dette huset, og nå blir alt bare teit. Kunne ikke jobben hans vært fantastisk i stedet??

Anonym poster: 571333a335096aaf93ba9526c89eab41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det går seg til med tiden, kanskje ikke. Skjønner det må være frustrerende for deg.

Gresset er alltid grønnere på den andre siden, men det er tidlig å si noe etter bare en måned i jobb. Bli enige om å prøve en stund, så får dere se hvordan dere begge trives :)

Skrevet

Kanskje det går seg til med tiden, kanskje ikke. Skjønner det må være frustrerende for deg.

Gresset er alltid grønnere på den andre siden, men det er tidlig å si noe etter bare en måned i jobb. Bli enige om å prøve en stund, så får dere se hvordan dere begge trives :)

Han har jobbet der siden august, vi har hatt huset en mnd. Bare for å oppklare :) Men ja, frustrerende!!

Skrevet

Sikkert bare en strøtanke fra hans side, du kan jo se på det som en tillitserklæring at han deler det med deg og ikke holder det for seg selv. Mange av oss tenker stadig litt i "hva hvis..."-baner om de store ting men det skal veldig mye til å faktisk gjøre de store livsvalgene som å selge hus, flytte, osv. Det gjør man ikke sååå mange ganger i løpet av livet. Jeg synes det ville vært hyggelig om kjæresten delte tanker og håp på den måten med meg.

Skrevet

Sikkert bare en strøtanke fra hans side, du kan jo se på det som en tillitserklæring at han deler det med deg og ikke holder det for seg selv. Mange av oss tenker stadig litt i "hva hvis..."-baner om de store ting men det skal veldig mye til å faktisk gjøre de store livsvalgene som å selge hus, flytte, osv. Det gjør man ikke sååå mange ganger i løpet av livet. Jeg synes det ville vært hyggelig om kjæresten delte tanker og håp på den måten med meg.

Ja, jeg er utrolig glad for at han deler usikkerheten sin omkring sin nye jobb med meg. Det er en tillitserklæring, absolutt. Jeg tror ikke han bare ville ha forlatt meg. Spørsmålet er jo bare hva jeg skal gjøre med saken. La han søke? Ganske god sjanse for at han ville fått jobben. Isåfall er det frem med flytteeskene igjen, de vi nettopp kvittet oss med.

Nei, får ta en prat senere i dag når han kommer hjem fra jobb :) Jeg vet han trives i det nye huset også, skulle bare ønske jobben hans levde opp til hans forventninger. Det er trist at det ikke gjør det, ønsker jo det beste for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...