Gå til innhold

Hvor finner man de rike mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen.

Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem?

Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vil du finne deg en sånn =)

Hvorfor? fordi menn lukter det.

En gjennomsnittelig rik mann liker å leve livet.... Altså om du godtar det, så må du dessverre dele han med andre damer =)

Trust me - i know all aboute it ;)

Anonym poster: 4189034ba39cca3a87f779e3fce4bb5b

• Liker 5
Gjest tarandus
Skrevet

Du vurderer ikke å finne "kjærligheten" da, fremfor en sparegris?

• Liker 14
Skrevet

Har du noen erfaringer du vil dele, Anonym 4189034ba39cca3a87f779e3fce4bb5b?

• Liker 1
Skrevet

uhhhh ohhhh, aner jeg en demming i lufta om at dette kommer til å utvikle seg til en 12 siders tråd om at ALLE kvinner er golddiggers som bare vil ha rike menn? :bond:

• Liker 16
Skrevet

Fant denne listen på nett som sier hvor du skal oppholde deg for å møte på disse "wealthy men". Dette er en amerikansk side, og det er kanskej ikke like tydelig "oppdelt" i Norge hvor ulike folk oppholder seg? Både søppeltømmeren og siviløkonomen kan spise på Peppes, liksom.. Men sikkert verdt å sjekke ut, uansett :)

• Fashionable pubs

• Premium golf clubs

• Auction houses

• Premieres and parties

• Sports bars

• Luxury spa resort

• Charity dos

• Professional matchmaking services

• Places of business

• Millionaire clubs

Kilde: http://www.futurescopes.com/wealthy-dating/868/10-places-meet-single-rich-men-looking-women-date

Anonym poster: 3f470f0bd2b6b49cb9d014f0b4988f2d

• Liker 4
Skrevet

Tjuvholmen i Oslo er jo det nye "hotte" men vær obs på kredittkort slavene,. Det er de med høyest champagneføring og kuuleste utrykkene :)

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ok....

Du starter med å kjøpe Kapital, - det nummeret som inneholder listen over Norges 400 rikeste ;)

Og så må du bare sortere og prøve deg frem da vet du :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Ok....

Du starter med å kjøpe Kapital, - det nummeret som inneholder listen over Norges 400 rikeste ;)

Så sniker du deg rundt der hvor de bor, og "tilfeldigvis" dulter borti dem på den lokale butikken eller lignende...skikkelig snikende ullteppe/stalker.

• Liker 7
Skrevet

i senga mi ;)

Anonym poster: a750cf8306ce6ad660a851b3775bc497

• Liker 2
Skrevet

Ok....

Hæ, jeg forstår ikke helt hva du mener..? Hva er kapital? Aksjer, liksom? Får man da en liste over navn..?

Skrevet

Tjuvholmen i Oslo er jo det nye "hotte" men vær obs på kredittkort slavene,. Det er de med høyest champagneføring og kuuleste utrykkene :)

Hehe, med kredittkortslavene, tenker du da på folk som egentlig ikke har spesielt mye penger, men skjuler seg bak et kredittkort?

• Liker 1
Skrevet

Fant denne listen på nett som sier hvor du skal oppholde deg for å møte på disse "wealthy men". Dette er en amerikansk side, og det er kanskej ikke like tydelig "oppdelt" i Norge hvor ulike folk oppholder seg? Både søppeltømmeren og siviløkonomen kan spise på Peppes, liksom.. Men sikkert verdt å sjekke ut, uansett :)

• Fashionable pubs

• Premium golf clubs

• Auction houses

• Premieres and parties

• Sports bars

• Luxury spa resort

• Charity dos

• Professional matchmaking services

• Places of business

• Millionaire clubs

Kilde: http://www.futuresco...king-women-date

Anonym poster: 3f470f0bd2b6b49cb9d014f0b4988f2d

Ja, jeg tror dette er mer passende for USA i og med at det er mer delt hvor folk vanker etter hvilken sosial klasse de tilhører. Men helt irrelevant er det absolutt ikke! :)

Skrevet

Hehe, med kredittkortslavene, tenker du da på folk som egentlig ikke har spesielt mye penger, men skjuler seg bak et kredittkort?

Jeg tenker på de som løper rundt og spanderer champagne og leker rike karer uten å egentlig ha rår til det ;) Det er MANGE av de i 2012..

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker på de som løper rundt og spanderer champagne og leker rike karer uten å egentlig ha rår til det ;) Det er MANGE av de i 2012..

Huff, man må passe seg for dem :S Ser for meg 22-åringer med Petter Pilgård-stil løpe rundt å spandere stedets dyreste champagne på jentene. Usj

• Liker 4
Skrevet

Jeg dulta borti min på en bensinstasjon :P

Men sånn seriøst.. tror ikke det er noe sjakktrekk å ha tykkelsen på lommeboka som øverste kriterie om det er kjærlighet du er ute etter.

• Liker 7
Skrevet

Huff, man må passe seg for dem :S Ser for meg 22-åringer med Petter Pilgård-stil løpe rundt å spandere stedets dyreste champagne på jentene. Usj

De finnes i alle aldre og alle fasonger. Menn kan ha dårlig selvtilitt og "kjøpe" seg damer også hvis de ser ut som om de ikke trenger det. Snakker av erfaring! :P

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet

uhhhh ohhhh, aner jeg en demming i lufta om at dette kommer til å utvikle seg til en 12 siders tråd om at ALLE kvinner er golddiggers som bare vil ha rike menn? :bond:

Det samme tenkte jeg også. Det er ganske typisk KG, i så fall! Mennene her er så forutsigbare.

Og ja, jeg tror TS er et lite troll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...