Gå til innhold

Busted! Burde jeg fortelle det til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr i ca. 3 uker. Gjorde det klart veldig tidlig at jeg ikke liker å ha sex og treffe noen som gjør det samme med andre samtidig. Har hatt en følelse av at han ikke har vært helt ærlig med meg... Og jammen sa jeg smør da jeg sjekket tlf hans i natt da han hadde sovnet! Må bare si WOW, for et svin han er! Han har visst hatt det meget gøy mens jeg har vært på jobb blant annet.... For et respektløst søppelhue. Vekte han ved å kaste tlf på han og be han komme seg til helvete ut av leiligheten og livet mitt, hadde allerede pakket baggen hans, lagt oppi genseren han ga meg for ikke så lenge siden og sørget for at han ikke glemte noe. Det morsomme var at jeg "advarte" han tidlig om at jeg sjekket tlf til min forrige flamme og da jeg fant nakenbilder på tlf hans så ba jeg han også dra til, helvete, han gråt og gråt og tryglet om en ny sjanse...

Man skulle tro at søppelhuet var smart nok til å slette bevis på tlf sin, tydeligvis ikke. Jeg så at han hadde lagt deg etter ei bekjent av meg, de skal møtes og jeg lurer på om jeg burde advare henne? Eller skal jeg holde det for meg selv?

Takk :)

Anonym poster: 8b0dee24906658e3c773df06e2026c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!

Anonym poster: 1a64a71c253f7b6278ccf862fb057f84

Skrevet

Si det til henne! Fortell henne hvor upålitelig han er! Hadde ikke du villet vite det?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke bland deg oppi det. Du har gjort det slutt med han. Dere har jo ingenting lengre, som du sa selv. Og jeg tror du bare vil ødelegge mer enn det du vil gjøre godt.

Det er vanskelig å unngå fristelsen, men jeg tror du vil få masse bråk pga det.

Endret av Blur
Skrevet

3 uker? Ligg unna.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns du skal holde det for deg selv. Du hadde et krav om at dere ikke skulle treffe andre, men det er jo ikke sikkert at de har den samme avtalen. La de ordne opp i dette selv.

Skrevet

Ikke bland deg oppi det. Du har gjort det slutt med han. Dere har jo ingenting lengre, som du sa selv. Og jeg tror du bare vil ødelegge mer enn det du vil gjøre godt.

Det er vanskelig å unngå fristelsen, men jeg tror du vil få masse bråk pga det.

Tror du har rett, er ikke interessert i noe drama akkurat.

Anonym poster: 1a64a71c253f7b6278ccf862fb057f84

Skrevet

Synes ikke det er noen grunn til å leke helgen i dette tilfellet. Fortell henne og så kan du gå videre etter det.

Det er i alle fall mine tanker.

(Litt hevn er det nå vel lov å ta)

Skrevet

Fortell! Jeg hadde villet vite!

Anonym poster: 258a6a68d2d79ca2aef91811c4c0f153

• Liker 1
Skrevet

You go girl! Digger at du har såpass med selvrespekt at du kastet han på hue og ræva ut!

Jeg hadde så absolutt fortalt denne bekjente, du vil vel ikke at hun skal oppleve det samme?

Syns du er tøff! :)

Anonym poster: adb1ea3ed9b8029e71a43b263459bb64

• Liker 1
Skrevet

Syns absolutt at du bør advare din bekjent.

Forhåpentligvis har hun da vett nok til å dumpe han.

Men hvis ikke så har du gjort ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...