Gjest MrsL Skrevet 8. mars 2004 #21 Skrevet 8. mars 2004 Nydelige bilder :-) Det er sånne bilder jeg også ønsker meg :-)
Vimsevips Skrevet 8. mars 2004 #22 Skrevet 8. mars 2004 Stilige bilder :D Fikk en del tips ril vår egen fotograferng også.
cappocino Skrevet 9. mars 2004 #23 Skrevet 9. mars 2004 Så flotte bilder og nydelig brudepar! Gratulere nok en gang som nygifte ...cappo flau over å ikke ha fått ut fingern og legge ut bilder.... :oops:
Tyren Skrevet 9. mars 2004 #24 Skrevet 9. mars 2004 Kjempeflotte bilder av ett veldig flott par ! :-)
Scorpina Skrevet 10. mars 2004 #25 Skrevet 10. mars 2004 Er strålende fornøyd med mannen jeg! ....... Gled dere!!!! :-) JA - nå begynner det sånn yyyderst å pirre i magen. Det har liksom vært så "lenge til"....men nuuuhh begynner månedene å krype seg nærmere. Og jaahh - RÅlekre bilder :-) Sjøl falt jeg pladask for nr 211. NYYYDELIG!!! Jeg er spent på vår fotograf. Hun har vunnet endel premier og sånn tidligere så ja jeg har endel høye forventninger... Idag snakka jeg forresten med ei jente som studerer ved musikk-konservatoriumet her i byen. Hun skal visst være meeeeget dyktig også. Hvorfor ? - JOH - jeg skal "leie" henne en 5-7 minutter etter vielsen der hun skal spille på tverrfløyte. Mann-in-spe vet ingenting og SKAL ikke vite noe. Pitteliten overraskelse for ham:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå