Engel Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Ok, har lagt ut noen bilder fra fotografen. Foreløpig bare sort/hvitt, men farger kommer! :-) http://groups.msn.com/KirstenogMorten/shoebox.msnw
Monimos Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Å, så flotte bilder!!! Dere var kjempefine begge to! Jeg gleder meg til det blir vår tur....ikke lenge igjen nå.... :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Stilige bilder. :-) Dere var kjempe fine begge to.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Fine bilder :-) Jeg likte spesielt godt de bildene der dere lå på gulvet.
Augustbrud02 Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Så utrolig flotte dere er/vare! Bildene tatt på gulvet var kjempestilige! Gleder meg til å se farge-bilder!
Ninach Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 :o :o Usedvanlig pene bilder og usedvanlig pent par - er rent misunnelig over hvor fotogene dere må være!!! Vi skal bruke samme fotografen som dere, gleder meg vilt når jeg ser resultatene her!!! PS! Flott mann du har fått deg; han så veldig kjekk og sympatisk ut!! GRATTIS,GRATTIS!!! Klem Ninach
Gjest Lompa Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 ÅÅÅÅÅ! Gratulerer så mye, både med overstått bryllup og med nydelige, flotte bilder! *SUKK!* Gleder meg til det blir vår tur, jeg....
Engel Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2004 Er strålende fornøyd med mannen jeg! Fotogene? Vel... 1. Fotografen er kjempeflink. 2. Han har vraket en del bilder før han har lagt ut de beste for oss. 3. jeg har igjen plukket noen av de beste av disse. Ikke alle bildene ble så bra nei! Men vi er kjempefornøyd med fotografen! Gled dere!!!! :-)
-ida- Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 ¨Så fine bilder, fikk noen nye ideer til oss selv også.
Lullu Skrevet 8. mars 2004 #13 Skrevet 8. mars 2004 Nydelige bilder!! Vi skal også benytte oss av samme fotograf!! Gleder oss som bare av det, og er overhode ikke bekymret for at bildene ikke vil bli bra. Dere var et meget pent par syntes jeg. Grattis!
Saeria Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Utrolig flotte bilder! Håper denne fotografen kommer til å åpne en avdeling i Bergen også.
Isiselin Skrevet 8. mars 2004 #15 Skrevet 8. mars 2004 Kjempepene bilder!! :D *glede seg sånn at man hopper opp og ned*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå