AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Noen som har vært på Hauger golfklubb i Akershus? Ingen bilder innendørs, men skal visstnok være et nybygd hus. Er prisene ok? Anonym poster: 4e7a9e1b3fe9263f14b78d408b42a9dd
fjollefrua Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Hei. Vi har vært der, og vi ville egentlig ha festen der, i og med at det er der jeg og mannen min møttes. Vi har begge jobbet der, så det er det eneste lokalet vi har noe forhold til. Vi var der og pratet med dem, og vi fikk en veldig bra pris. Men det spørs jo når dere skal gifte dere? Restauranten leier klubbhuset fra Mai til slutten av Oktober. Så da er man avhengig av at det er de som står for maten. Utenom golfsesongen kan man leie klubbhuset av klubben, og da er leieprisen ca 8000,- Da kan man velge annet cateringfirma. Vi valgte å gå for noe annet, da vi selv spiller golf og vet at på en lørdag i sesong så er som regel banen stappfull av folk, og alle går forbi klubbhuset. Vi skal gifte oss 8. juni, så det ville vi rett og slett ikke. Inne er det plass til ca 60-70 stk, men da er det litt dårlig plass. Det er peisestue, og fin stoooor terrasse man kan bruke. Vi fikk pris på 595,- pr kuvert inkl 2 drikke til maten. Det var for koldtbord. Huset er veldig fint, atmosfæren er idyllisk, betjeningen er veldig ålreit og imøtekommende, maten bra. Men vi synes lokalet blir litt lite, spesielt hvis det er dårlig vær og man ikke kan mingle noe ute på terrasen. (det er store parasoller da hvis folk vil røyke). Huset sto vel nyoppført i 2007 tror jeg etter en brann i 2005.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Takk for detaljert svar! Vi tenker på vinterbryllup februar 2014, med maks 60 gjester. Mannen jeg snakket med på telefon var veldig hyggelig, og han sa at vi skal få priser inkl. leie av lokalet. Skal få prisene mailet neste uke, vi gleder oss! Anonym poster: 4e7a9e1b3fe9263f14b78d408b42a9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå