Kittykat Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg går på AAP. Har gjort det i ca 6 mnd, Jeg går også til psykolog. Jeg føler at det har blitt fullstendig kræsj mellom meg og psykologen og har lyst til å bytte. Spørsmålet er om jeg kan si at jeg vil bytte, slutte å gå til den jeg har nå og få AAP mens jeg venter på ny. Men det er jo lang ventetid. Jeg stod på venteliste i minst 6 mnd før jeg fikk en psykolog... Jeg har ikke lyst til å gå til henne jeg har nå i det hele tatt. Det begynte greit, men så ble det full kræsj føler jeg pga et par personlige ting... Endret 5. desember 2012 av Kittykat
Gjest Dream89 Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Du mister ikke aap når du skal få ny psykolog. Du må bare gå til fastlegen din så finner de en ny til deg. Og ja er 6 mnd ventetid men når du skal finne en ny psykolog så tar det som regel ikke så lang tid:) Har gjort akkurat det samme:)
Kittykat Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Du mister ikke aap når du skal få ny psykolog. Du må bare gå til fastlegen din så finner de en ny til deg. Og ja er 6 mnd ventetid men når du skal finne en ny psykolog så tar det som regel ikke så lang tid:) Har gjort akkurat det samme:) Jeg snakket nettopp med saksbehandleren min hos nav og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe til de jeg går hos og snakke med de. Jeg nevnte dette med å vente i 6 nye mnd og sånn som jeg skjønte det, så gikk ikke det........tror jeg. Jeg skulle gjerne gått til en som er litt nærmere meg og. Det er noe om psyksisk helse på kjøpesenteret rett ved oss, men vet ikke om det er psykologer som kan behandle meg eller om det er kun er et sted hvor de som sliter litt kan samles og gjøre ting sammen... Spurte legen om det og hun sa at jeg måtte ta det opp med de som jeg går hos... Endret 5. desember 2012 av Kittykat
Gjest Dream89 Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Jøss:S Jeg sa bare tilmin fastlege at jeg ville ikke gå hos hun jeg gikk til og da sendte hun fårespørsel om ny psykolog til meg. Jeg fikk det stedet som var nermest meg for det var den sonen jeg hørte til. Og nav skal bare ha bekreftelse på at du faktisk prøver og bli frisk. De kan ikke kutte pengene dine uten grund sånn på dagen. Jeg snakket ikke med nav en gang da dett pågikk. mistet aldri penger eller noen ting.
Kittykat Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2012 Jøss:S Jeg sa bare tilmin fastlege at jeg ville ikke gå hos hun jeg gikk til og da sendte hun fårespørsel om ny psykolog til meg. Jeg fikk det stedet som var nermest meg for det var den sonen jeg hørte til. Og nav skal bare ha bekreftelse på at du faktisk prøver og bli frisk. De kan ikke kutte pengene dine uten grund sånn på dagen. Jeg snakket ikke med nav en gang da dett pågikk. mistet aldri penger eller noen ting. Hm...mulig jeg bare ringer og tar det opp med legen i tillegg da. Er jo ikke vits i å gå til en som føler at man har kommet skjevt ut med.
Gjest Dream89 Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Nei det er det ikke. Da blir man ikke frisk heller:) Lykke til:D
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Jøss:S Jeg sa bare tilmin fastlege at jeg ville ikke gå hos hun jeg gikk til og da sendte hun fårespørsel om ny psykolog til meg. Jeg fikk det stedet som var nermest meg for det var den sonen jeg hørte til. Og nav skal bare ha bekreftelse på at du faktisk prøver og bli frisk. De kan ikke kutte pengene dine uten grund sånn på dagen. Jeg snakket ikke med nav en gang da dett pågikk. mistet aldri penger eller noen ting. Er ikke alle fastleger som har tid til å sende henvisning for deg. Er vanlig å bare få med en henvisning, og så må man selv kontakte psykologer og finne en ledig. Anonym poster: c3e26ce079a716c571acee5e1016dcd0
Gjest Uanonymbruker Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 (endret) - Endret 16. januar 2013 av Uanonymbruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå