AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er sykemeldt for utbrenthet, men begynner å bli klar for å jobbe igjen! Jeg har bestemt meg for å ikke gå tilbake til min gamle jobb, da jeg tror at noe av roten til min utbrenthet er arbeidssted! Men skal jeg opplyse i evnt intervju at jeg er sykemeldt? Hva hadde evnt ny arbeidsgiver satt pris på? Jeg for min del, tenker på at jeg gjerne vil si det, men av og til kan vel ærligheten være mer til hinder.... Jeg, som arbeidsgiver ville gjerne visst det, men det hadde vært i svært negativt favør for den arbeidssøkende... Anonym poster: 42b0c2c9d757ad1c6bd5d391298782d9
Gjest bambam Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 De fleste arbeidsgivere vil jo ringe din gamle jobb for referanse, så sjansen for at din forrige arbeidsgiver sier ifra om det, er stor. Bedre å legge kortene på bordet å fortelle at den jobben du hadde, ikke passet deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Dette har mine referanser sagt at de ikke kommer til å si fra om - de skulle gi meg referanser basert på det jeg gjorde da jeg var i jobb, ikke det som har skjedd i sykemeldingsperioden. Men allikevel tror jeg at jeg burde legge kortene på bordet...det handler kanskje litt om hvordan man sier det? At man er litt smart i formuleringene? Anonym poster: 42b0c2c9d757ad1c6bd5d391298782d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå