Anciol Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Tok en buss hjem igår sammen med husverten sin sønn (som er som en lillebror for meg), vi satt og snakket da en jente på 15 som jeg vet hvem er, begynte å legge ut om at hun hadde sett rosa elefanter på fredag da hun hadde tatt LSD, og andre euphoriserende stoffer. Ogh så sier hun høyt på bussen, at hun er blitt Hawker (bla en som selger stoff), hun hadde fått tak i 50 gram Hasj, av en venns venns venn, som hun skulle begynne å selge for å få inntekt . Vurderer å ringe et anonymt politips, inn for å få stoppet henne fra å selge slikt,. Men vet ikke om jeg bør ringe fordi det kan gå utover mine barn er jeg redd,visst de som har gitt henne hasjen finner ut hvem som har ringt inn.!
Gjest Dream89 Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Anonymt tips kan du gi til barnevernet. De som tar de sakene der siden hun bare var 15 år. Det går ikke ut over noen andre enn henne. Har gjort det selv men syntes ikke det hjalp så veldig da. Er ikke så mye man kan gjøre hvis hun ikke vil ha hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå