AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Noen gode forslag til en romantisk bryllupsreise en kan reise på kun 1 uke. Altså, utelukker endel steder det er langt å reise (ønsker ikke å reise til type Maldivene for kun 1 uke). Anonym poster: 527ffd134b9b752d3f70d983a1d83d69
Amens Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Min mann og jeg var i Barcelona en uke i fjor i September. Det var så romantisk at han fridde;) Det er en by som passer de fleste. Byen ligger langs Middelhavskysten og har fine strender. Den har flott gamle bydeler og mye spennende arkitektur. Det er og mye bra shopping og ting å se. Pluss masse gode spidesteder.
Ella1981 Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Kommer ann på når på året dere skal reise? Venesia er superromantisk! Ellers kan dere jo fly til Firenze eller Pisa, leie en bil og kjøre rundt i Toscana. Lei et rom på en vingård og nyyyt det fantastiske landskapet, den gode vinen og masse god mat. DET er bryllupsreisa si, det
Petalouda Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Støtter Barcelona. Praktfull by. Paris er jo også skjønn, og jeg har en forkjærlighet for København. Madrid var fryktelig, men det kan ha noe å gjøre med selskapet jeg reiste sammen med, og tidspunktet (vi var der rett etter den store bombingen) Men Barcelona vinner helt klart. Og Budapest. Nyydelig by.
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Jeg hadde tatt meg en uke i luksus der du starter i feks Budapest, bor på Corinthia Royal de første dagene, før dere tar hurtigtoget over til Praha for å tilbringe de siste dagene. Utrolig flotte byer begge to som har masse å by på uten at man ruinerer seg selv!
Gjest lisha Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Vi lurer litt på Budapest eller Paris
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Island! Aldri vært der, men har veldig lyst til å reise dit en gang. 1
Petalouda Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Island! Aldri vært der, men har veldig lyst til å reise dit en gang. Dit vil jeg også ..... sommeren 2014 tror jeg
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Støtter Barcelona. Praktfull by. Paris er jo også skjønn, og jeg har en forkjærlighet for København. Madrid var fryktelig, men det kan ha noe å gjøre med selskapet jeg reiste sammen med, og tidspunktet (vi var der rett etter den store bombingen) Men Barcelona vinner helt klart. Og Budapest. Nyydelig by. Jeg er så inspirert av dere som reiser rett på bryllupsreise jeg at jeg nesten vurderer å kapre mannen å komme oss fortest mulig utenlands! Og det hjelper ikke med denne tråden. Bade i varme kilder på Island... *reisesyk* Trenger ikke reise til Maldivene for min del. Endret 5. desember 2012 av kiara_pusen
Amens Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Dit vil jeg også ..... sommeren 2014 tror jeg Jeg har vert på Island to ganger og det ett ganske utrolig sted. Mye å se, mye å gjøre. Reykavik er ikke akkurat postkort vakkert, men det er utrolig bra shopping, uteliv og mat der.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er så inspirert av dere som reiser rett på bryllupsreise jeg at jeg nesten vurderer å kapre mannen å komme oss fortest mulig utenlands! Og det hjelper ikke med denne tråden. Bade i varme kilder på Island... *reisesyk* Trenger ikke reise til Maldivene for min del. Jeg vet ikke om vi skal jeg, får ikke vite noe av mannen, men tror kanskje han planlegger en overaskelse
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Jeg vet ikke om vi skal jeg, får ikke vite noe av mannen, men tror kanskje han planlegger en overaskelse Åh så kjekt! :D
Petalouda Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 Det var det første vi ble enige om. Vi vil bruke dagen vår sammen, og ønsker derfor å reise rett avgårde på bryllupsreise. Det er det vi gleder oss aller aller mest til, gå ombord i båten bare vi to, i full brudemundur, dra avgårde alene sammen. Herregud så fint og godt det skal bli
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 *drømme* Jeg vurderer sterkt å bare bestille flybilletter fra Torp til Budapest, innlosjere oss et par dager i Budapest og bare nyte hverandre og livet et par dager. Vi skal jo i utgangspunktet ikke på noe dyr og fancy reise, men akkurat en liten svipp-tur umiddelbart etter er jeg veldig begeistret for. Europa eller Petalouda?
Petalouda Skrevet 5. desember 2012 #15 Skrevet 5. desember 2012 Vi skal til Europa ja. Jeg er ikke så glad i å reise så langt. Dessuten er vi sikkert slitne da og vi har ikke lyst til å bruke aaaall tid på fly lissom. Men fy flate som jeg gleder meg
Gjest kiara_pusen Skrevet 5. desember 2012 #16 Skrevet 5. desember 2012 Det skjønner jeg så ufattelig godt, og tenk så nydelig å bare sveve etter vielsen. Rømme vekk, drikke champagne og nyte hverandre. Nei, jeg har blitt romantisk her jeg sitter.
Petalouda Skrevet 5. desember 2012 #17 Skrevet 5. desember 2012 ikke så rart man blir litt romantisk i kroppen når man ferdes på et bryllupsforum ..... *smile* og ja, jeg gleder meg. da jeg giftet meg første gang hadde jeg sånn omtrent ti minutter sammen med brudgommen hele dagen, med unntak av fotograferingen. Han hadde knapt nok tid til å skjære kake sammen med meg. Da kjæresten fridde sa jeg at jeg har giftet meg og jeg har vært gift og det var ikke noe gøy noen av delene. Men denne gangen gifter jeg meg med en mann som hver eneste dag beviser at det er meg han vil være sammen med, uansett omstendighetene rundt, uansett hvem andre som er i nærheten. Herregud som jeg elsker han.
skravlus Skrevet 5. desember 2012 #18 Skrevet 5. desember 2012 Min mann og jeg var i Barcelona en uke i fjor i September. Det var så romantisk at han fridde;) Det er en by som passer de fleste. Byen ligger langs Middelhavskysten og har fine strender. Den har flott gamle bydeler og mye spennende arkitektur. Det er og mye bra shopping og ting å se. Pluss masse gode spidesteder. Jeg er veldig enig i dette! Vi er så glad i Barcelona, at vi gifter oss der neste år
Pingting Skrevet 5. desember 2012 #19 Skrevet 5. desember 2012 Følger med litt her jeg, vi kommer neppe til å ha noe mer enn en uke til rådighet vi heller. Vi er ikke så interessert i strender og shopping og slikt, så mulig vi ser etter andre ting enn dere - men vi har ihvertfall vurdert Portugal, og da særlig Lisboa.
Gjest chiki Skrevet 5. desember 2012 #20 Skrevet 5. desember 2012 Vi skal gifte oss i roma i februar, reiser mest sannsynlig bare jeg og mannen. Tror det blir romantisk! Sakl være der i ti dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå