Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Bare fordi jeg er nyskjerrig; hvor mye vann drikker dere hver dag?

Selv prøver jeg å drikke min 1,5 liter hver dag.

Ikke alltid det går - men stort sett :-)

Dette gjør jeg for å skille ut avfallstoffer (føle meg ren på innsiden), og for å få bra hud.

I tillegg hjelper det til for å holde hodepine på avstand.

Dine grunner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carmelita
Skrevet

Det er veldig opp og ned, noen dager drikker jeg 2 glass, andre dager 2 liter. Dagene jeg trener drikker jeg 1/2 til 1 liter bare på trening.

Skrevet

Jeg er vannoman... drikker 3-4 liter pr. dag, har alltid med meg vannflaske, i bilen, på tur etc. Har bare vendt meg til å drikke masse vann og det er jo bra...! Men det bør være et toalett i nærheten :)

Skrevet

Jeg prøver å drikke så mye jeg kan, men er ikke så veldig glad i vann :oops: så det blir vel mellom 2 glass og en liter..

Gjest Cuddly
Skrevet

Så et tips til dere som har problemer med å få i dere nok: drikk av flaske, da går det greiere, og vannet holder seg friskt lengre!

Men fjern den der tullete tut-anordningen på feks. Imsdal flasken - det går alt for tregt hvis du skal få i deg litt ok mengder...

Gjest Virvel
Skrevet

Synes tuten er helt fin, jeg. Jeg drikker faktisk fortere med en sånn enn om jeg bare skal drikke av den vanlige flasketuten.

Jeg prøver å drikke opp i hvert fall en slik flaske i løpet av skoledagen, men det er ikke så lett når vi ikke får lov til å drikke på laben...

Skrevet

Liker imsdal-tuten jeg - tuter i meg 4-6 sånne flasker om dagen :)

Skrevet

Drikker ca 2-3 liter vann hver dag, mest fordi det er godt, men også fordi det er sunt. :-)

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg liker overhodet ikke den bråkete tut-suginga :-?

Men nå er jeg sånn at jeg legger hodet lett tilbake, åpner halsen - og lar det renne...trenger nesten ikke svelge, og vips har jeg tømt innpå et par desiliter!

Skrevet

Prøver å drikke i hvertfall ca 2 liter om dagen. 1 liter før og etter lunsj. Også drikker jeg vann når jeg trener selvfølgelig :eeeh: .

Gjest 3llie
Skrevet

Hvor mange liter er jeg ikke sikker på. Men jeg drikker minimum 3 store glass vann om dagen i tillegg til to-tre vanlige imsdalflasker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...