Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Bare fordi jeg er nyskjerrig; hvor mye vann drikker dere hver dag? Selv prøver jeg å drikke min 1,5 liter hver dag. Ikke alltid det går - men stort sett :-) Dette gjør jeg for å skille ut avfallstoffer (føle meg ren på innsiden), og for å få bra hud. I tillegg hjelper det til for å holde hodepine på avstand. Dine grunner?
Gjest Carmelita Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Det er veldig opp og ned, noen dager drikker jeg 2 glass, andre dager 2 liter. Dagene jeg trener drikker jeg 1/2 til 1 liter bare på trening.
Quinden Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Jeg er vannoman... drikker 3-4 liter pr. dag, har alltid med meg vannflaske, i bilen, på tur etc. Har bare vendt meg til å drikke masse vann og det er jo bra...! Men det bør være et toalett i nærheten
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Jeg prøver å drikke så mye jeg kan, men er ikke så veldig glad i vann :oops: så det blir vel mellom 2 glass og en liter..
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #5 Skrevet 8. mars 2004 Så et tips til dere som har problemer med å få i dere nok: drikk av flaske, da går det greiere, og vannet holder seg friskt lengre! Men fjern den der tullete tut-anordningen på feks. Imsdal flasken - det går alt for tregt hvis du skal få i deg litt ok mengder...
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Synes tuten er helt fin, jeg. Jeg drikker faktisk fortere med en sånn enn om jeg bare skal drikke av den vanlige flasketuten. Jeg prøver å drikke opp i hvert fall en slik flaske i løpet av skoledagen, men det er ikke så lett når vi ikke får lov til å drikke på laben...
Cola Girl Skrevet 8. mars 2004 #7 Skrevet 8. mars 2004 Liker imsdal-tuten jeg - tuter i meg 4-6 sånne flasker om dagen
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #8 Skrevet 8. mars 2004 Drikker ca 2-3 liter vann hver dag, mest fordi det er godt, men også fordi det er sunt. :-)
Gjest Cuddly Skrevet 8. mars 2004 #9 Skrevet 8. mars 2004 Jeg liker overhodet ikke den bråkete tut-suginga :-? Men nå er jeg sånn at jeg legger hodet lett tilbake, åpner halsen - og lar det renne...trenger nesten ikke svelge, og vips har jeg tømt innpå et par desiliter!
*Kaisa* Skrevet 8. mars 2004 #10 Skrevet 8. mars 2004 Prøver å drikke i hvertfall ca 2 liter om dagen. 1 liter før og etter lunsj. Også drikker jeg vann når jeg trener selvfølgelig .
Gjest 3llie Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 Hvor mange liter er jeg ikke sikker på. Men jeg drikker minimum 3 store glass vann om dagen i tillegg til to-tre vanlige imsdalflasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå