studiespesssøker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Hei! Jeg har et aldri så lite spørsmål .. En stund tilbake ringte jeg en spådame for å høre om framtidsutsikten til meg og min kjære. Jeg betrakter han som mannen i mitt liv og elsker han mer enn alt. Utifra fødselsåret hans og fornavnet fortalte hun om masse ting fra barndommen hans. Så begynner hun å fortelle at han skjuler en mørk hemmelighet, og at han er voldelig og at jeg burde kommet meg vekk umiddelbart. Jeg kunne aldri sett for meg at han kunne gjort noe slikt, så det hele fikk meg til å rynke på nesen. Jeg VET at jeg burde ta det med en klype salt, men jeg må innrømme at hele hendelsen skremmer meg (selv om det høres ut som svada). Har spådamer i det hele tatt LOV til å si slikt? Hun sa at han var farlig for mitt ''liv og helse''.. ? Jente 28 Endret 5. desember 2012 av studiespesssøker
Gud Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er Gud, så jeg er en rang over spådamer. Jeg sier at du ikke trenger å høre på henne. 13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Når tar trolletrådene slutt? Anonym poster: 8b31e6a83f60f129257b1d4ad0bfdb35 1
studiespesssøker Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er Gud, så jeg er en rang over spådamer. Jeg sier at du ikke trenger å høre på henne. Men hun var så treffsikker på alt annet? Til og med ting som ikke jeg visste før jeg spurte han.. Haha. det høres absurd ut, men jeg har alltid trodd at det kanskje er noe i spådamer.
studiespesssøker Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2012 Når tar trolletrådene slutt? Anonym poster: 8b31e6a83f60f129257b1d4ad0bfdb35 Dette er da virkelig ikke en trolletråd? Damen jeg ringte til het Tinas Spåtjenester. Søk henne opp, omså!
Hans83 Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Hei! Jeg har et aldri så lite spørsmål .. En stund tilbake ringte jeg en spådame for å høre om framtidsutsikten til meg og min kjære. Jeg betrakter han som mannen i mitt liv og elsker han mer enn alt. Utifra fødselsåret hans og fornavnet fortalte hun om masse ting fra barndommen hans. Så begynner hun å fortelle at han skjuler en mørk hemmelighet, og at han er voldelig og at jeg burde kommet meg vekk umiddelbart. Jeg kunne aldri sett for meg at han kunne gjort noe slikt, så det hele fikk meg til å rynke på nesen. Jeg VET at jeg burde ta det med en klype salt, men jeg må innrømme at hele hendelsen skremmer meg (selv om det høres ut som svada). Har spådamer i det hele tatt LOV til å si slikt? Hun sa at han var farlig for mitt ''liv og helse''.. ? Jente 18 Jeg tror han er farlig! Du bør nok dumpe han kjære deg, men send meg en pm istedet
Adele Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er Gud, så jeg er en rang over spådamer. Jeg sier at du ikke trenger å høre på henne. Jeg begynner å like deg mer og mer!!! 2
Gjest meh Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Men hun var så treffsikker på alt annet? Til og med ting som ikke jeg visste før jeg spurte han.. Haha. det høres absurd ut, men jeg har alltid trodd at det kanskje er noe i spådamer. http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading 2
Gjest Blue Jeans Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Den tråden her skjønte jeg ingenting av...
Gjest brutal mann Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Når tar trolletrådene slutt? Anonym poster: 8b31e6a83f60f129257b1d4ad0bfdb35 Problemet er jo at det finnes mange mennesker der ute som er helt alvorlige når det kommer til problemstillinger som dette...
Gjest Lille-pus Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Hei! Jeg har et aldri så lite spørsmål .. En stund tilbake ringte jeg en spådame for å høre om framtidsutsikten til meg og min kjære. Jeg betrakter han som mannen i mitt liv og elsker han mer enn alt. Utifra fødselsåret hans og fornavnet fortalte hun om masse ting fra barndommen hans. Så begynner hun å fortelle at han skjuler en mørk hemmelighet, og at han er voldelig og at jeg burde kommet meg vekk umiddelbart. Jeg kunne aldri sett for meg at han kunne gjort noe slikt, så det hele fikk meg til å rynke på nesen. Jeg VET at jeg burde ta det med en klype salt, men jeg må innrømme at hele hendelsen skremmer meg (selv om det høres ut som svada). Har spådamer i det hele tatt LOV til å si slikt? Hun sa at han var farlig for mitt ''liv og helse''.. ? Jente 28 Saksøk henne ! Lenke 3
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Avsporinger, AB-hets og krenkende utsagn er fjernet. Reaksjoner på moderering bes taes på PM eller Ris&Ros. Tekola, mod.
Lutetium 71 Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 Saksøk henne ! Lenke Sorry, we couldn't find that?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå