Gå til innhold

Kjæresten min sammen med mine fine venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle tenke slik som jeg har begynt å tenke nå. Men tanken på at jeg og kjæresten min muligens skal feire nyttår med mine langt over gjennomsnittet fine venninner gjør at jeg ikke helt gleder meg.

Jeg har ikke noe lavt selvbilde, men i og med at venninnene mine er super flotte ala. alle gutters drøm så liker jeg ikke tanken på å ta med kjæresten min. Selvfølgelig skal jeg ta han med, men jeg kommer garantert ikke til å slappe av.

Kjæresten min har en tendens til å prate før han tenker, og i en tidligere anledning med disse jentene kunne jeg se at han kikket på de og var fasinert.

Det kommer til å bli mye alkohol, ut å ta en sigg sammen kanskje bare to og to...

Vi har ikke så mange andre steder å dra heller, så det er enten sammen med de eller alene oss to.

Og jeg kjenner venninnene mine såpass at jeg vet de kommer til å stashe seg fra topp til tå flere timer før vi ankommer.

Bæsj

Anonym poster: 000edde6e9471e30967428387add2f5d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoler du på kjæresten din?

Stoler du på venninnene dine?

Har du egentlig noe å frykte?

Han er jo med DEG av ein grunn. Slapp av og prøv å kose deg.

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke føler deg trygg på ferie sammen med kjæresten, når føler du deg da trygg på at at ikke er uto?

Anonym poster: 6ce87c4b4c2631dfce7d6b84196cd874

Gjest Edel1234
Skrevet

Dette forstår jeg godt at er helt forferdelig vondt. Jeg tenker nøyaktig det samme. Og orker egentlig ikke være sammen med flotte venninner og kjæreste samtidig. Det handler enten om selvfølelse eller mangel på tillit til kjærestendin. Ingen av delene er lett å jobbe med og det er heller ikke så greit å snakke med kjæresten om. Får ikke inntrykk av at han har gjort noe for å svekke tilliten din (det har ikke min) men hva gjør man. Jeg tror det er lurt å prøve å gjennomføre nuttårsfeiringen med venninner og kjærestee det blir skjelden så ille som man frykter. Men jeg forstår fortvilelsen din. Huff! Så vanskelige følelser:(

Skrevet (endret)

Er du redd han skal innse at de er penere enn deg og forelske seg i dem?

Endret av ninuska_
Skrevet

hehehehe, men kjære deg, hva så? hvis han "bare" titter og småflørter litt så ikke ta deg nær av det, skulle det gå for langt så trenger du jo egentlig bare å bli kvitt han? Du vet, det finnes mange andre menn, og hvis han skulle eventuelt være utro så får det være hans tap, ikke ditt. samme gjelder såklart venninene dine.

ikke lag noe drama, men du kan godt fortelle han at du synes det er ubehagelig at han er på den måten, er han god, så forstår han det og respekterer deg, er han en dritt, så gjør han narr av deg/driter i deg etc og da er det bare byebye.

Skrevet

Det hele er veldig enkelt. Er du slankere enn de er så er du trygg.

Hvis de er tynnere enn deg så har du noe å frykte.

Anonym poster: 990aa3053dd244d54af1f7e9e643acb4

Skrevet

Det hele er veldig enkelt. Er du slankere enn de er så er du trygg.

Hvis de er tynnere enn deg så har du noe å frykte.

Anonym poster: 990aa3053dd244d54af1f7e9e643acb4

gå å legg deg igjen..

• Liker 6
Skrevet

Husk at smak er veldig subjektivt. Jeg er ikke så glad i alle deler av kroppen min, men mannen min elsker den.

Typen din har vel møtt venninnene dine før? Stoler du ikke på ham? Hvis du viser ham tilliten så tror jeg det kan øke selvfølelsen din i forhold til deg selv og forholdet deres når du ser at du kan stole på ham.

Anonym poster: e378df320043e292c255779242d5e9ca

Skrevet

Du må godta at kjæresten din kommer til å se andre pene kvinner mens han er sammen med deg. Hvordan skal du klare dette forholdet hvis dette plager deg slik allerede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...