AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Dette blir første gang jeg åpner meg om dette. Har fortrengt alt en god stund. I februar/mars møtte jeg en mann som jeg sakte men sikkert fallt for, interessen hans var der fra dag en. En kveld ble han med meg hjem og vi snakket hele kvelden om alt og ingenting. Det ene førte til det andre, og vi lå sammen. Etter dette ble alt veldig rart, og han ble distansert. Han brøt all kontakt. Jeg forstod ingenting, og forstår ingenting den dag idag. Møtte han en gang etterpå hvor han kom opp til meg og klemte meg med en stor vennlighet, men enda distansert. Rundt oktober inviterte han meg til en fest. Helt uforståelig hvorfor. Jeg gikk aldri på den festen fordi jeg ville ikke falle på ny og bli stående alene. Grunnen til at jeg endelig åpner meg om dette er fordi jeg har det veldig vondt. Hjertesorgen er like stor nå, nesten et år etterpå. Er det andre som har hatt det slik? Føler meg ikke normal, nesten sånn at det tar over livet mitt. Setter stor pris på ærlige svar. Jente, 20. Anonym poster: cd4bb5014831eb808d8ae150d07c9b39 Anonym poster: e3cd613a47b393e8a9561a30098abd84
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Han brukte deg for sex. Glem han helt og fokuser på noen andre. Anonym poster: a23d0cc4373e80981570143c10ef0bab 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Det er vanlig at hjertesorgen kan sitte lenge, i allfall om han driver å kontakter deg med jevne mellomrom. Du må prøve å komme deg videre, du må jobbe med deg selv for å komme over denne mannen og se fremover Hvis du sliter med å legge han bak deg pga det som skjedde kan du spørre han rett ut hvorfor han plutselig brøt kontakten, men det virker jo ikke akkurat som om han var interessert i noe mer med deg. Anonym poster: 026d18ebaa6be028e960a794f58bb0e3
Genesis Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Få tankene over på noe annet. Gode bøker er et sted å starte! 1
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Den hjertesorgen du har er ikke rettet mot han, men det du håpet han ville være. Det betyr at du nå sitter å kaster bort følelser på en fyr du har fantasert om og som ikke du enda har møtt. Han er ikke den du leter etter, han er ikke den du fantaserer om, du har bare puttet hans ansikt i disse fantasiene. Hvorfor ikke heller prøve å finne han som er rett for deg og som er slik du drømmer om at en mann skal være? Dette er noe ekstremt mange gjør, i alle aldre når de har lyst til å få seg en kjæreste. Du manifisterer dine følelser inn i personer du treffer og blir hekta på dem, uten grunn egentlig. Det bare føles så rett! Selv om det ikke er det. Hvis du klarer å bryte det følelsesmessige båndet du knytter alt for raskt, med en gang du ser at han ikke behandler deg rett, så vil du slippe å havne i den sirkelen som så mange sliter med å komme seg ut av. Han var ikke den rette for deg, se han som han er og forvent MER av en du forelsker deg i! Fordi du fortjener det og er verdt det! <3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 AAAAAW, ja - da jeg var 20år, gikk jeg på den idiotiske smellen gang på gang =) Du lærer av feilene Kjærlighet er ingen dans på roser, det er mer hat enn kjærlighet for å si det sånn, hehe! =) Gå videre, han er ikke verdt det. Du fortjener mye bedre enn det. Ikke la det ødelegge deg. Anonym poster: 4b8d02bdeb7fed8ad0a5a998046a050d
solch Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Hadde det slikt, helt til jeg ble forelsket på nytt. Og nå har jeg det helt jævlig.
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Når man har opplevd dette 10-20 ganger så lærer man seg å ta litt lettere på det. Jeg har kommet til et punkt nå hvor jeg ikke lenger faller så lett for menn, men er mer skeptisk. Kan trøste deg med at du er veldig normal, de fleste jenter har faktisk opplevd lignende.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Når man har opplevd dette 10-20 ganger så lærer man seg å ta litt lettere på det. Jeg har kommet til et punkt nå hvor jeg ikke lenger faller så lett for menn, men er mer skeptisk. Kan trøste deg med at du er veldig normal, de fleste jenter har faktisk opplevd lignende. Kloke ord. Ellers er mitt beste råd til TS og andre unge jenter der ute å knipe sammen beina til dere er et par. Menn er bare ute etter mus og driter i hva vi måtte mene om det, dessverre. Anonym poster: 80334348bda8db92ea921676f1bd88a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå