Mr. Brownstone Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Jeg våger meg til å representere alle menn og gratulerer herved alle kvinner med dagen!
Gjest care Skrevet 8. mars 2004 #6 Skrevet 8. mars 2004 Er det en spøk siden denne tråden ligger under "skråblikk og generealiseringer"?
Mr. Brownstone Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2004 Er det en spøk siden denne tråden ligger under "skråblikk og generealiseringer"? Hrm.....eeh....ingen kommentar.... (fins det en plystre smily??)
Gjest care Skrevet 9. mars 2004 #8 Skrevet 9. mars 2004 Hrm.....eeh....ingen kommentar.... (fins det en plystre smily??) Synes det var en meget teit spøk, samtidig som det forteller oss om dine holdninger til kvinner. Du respekterer ikke at kvinner har en frigjøringsdag. Greit. Håper bare at kvinner klarer å gjennomskue slike menn som deg.
Rapitap Skrevet 9. mars 2004 #9 Skrevet 9. mars 2004 Vel, selv velger jeg å ikke blir amper for ingenting og velger heller å si tusen takk!
Mr. Brownstone Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2004 Det viser at du er en voksen og moden kvinne. All ære til deg. :kysse:
Donnie Darko Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 likestilling.. HAH! se og få dissa damene inn i tvungen verneplikt slik som oss!
Laina Skrevet 11. mars 2004 #12 Skrevet 11. mars 2004 likestilling.. HAH! se og få dissa damene inn i tvungen verneplikt slik som oss! Ja! Helt enig, faktisk... Likestilling skal gå begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå