AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Hva har dere lært om og av menn på kvinneguiden? Tilfører menn forumet mest positivt eller negativt? Anonym poster: f70825b62f1b6d650e4eeceb7e9060f1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Det er sikkert klassisk å bite seg mest merke i det negative, men jeg mener at det tilfører mest negativitet. Sure kommentarer, bitre utsagn om kvinner og latterlig debattering. De generaliserer mye mer enn kvinnfolka her inne. Samtidig er det noen mannfolk her som bare er SÅ sjarmerende og interessante. Anonym poster: 614f28a9e3015342f6385c0e3e6a5411 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Det er sikkert klassisk å bite seg mest merke i det negative, men jeg mener at det tilfører mest negativitet. Sure kommentarer, bitre utsagn om kvinner og latterlig debattering. De generaliserer mye mer enn kvinnfolka her inne. Samtidig er det noen mannfolk her som bare er SÅ sjarmerende og interessante. Anonym poster: 614f28a9e3015342f6385c0e3e6a5411 Da er vel du en mann da, ettersom du generaliserer så mye? Anonym poster: 4ebd489fd1da9e15e95c94afa222d8fd
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Jeg legger ganske mye merke til negativitet. Noen er veldig sakelige til å diskutere, men også veldig glade i å plukke ut EN setning ut av et helt innlegg også basere sitt motinnlegg på det.Og mange er glade i å tilføre lille jente, snuppa etc som hersketeknikker. Noen er også flinke til å mene at de kan alt om kvinner, og at ALLE kvinner er HELT like, er du uenig så lyver du. Er du enig i en manns utsagn i en debatt, er du "en av de få"som forstår, og er du uenig, er du feminazist. Skriver du NOE negativt om en pen kvinne, så er du automatisk sjalu. Så personlig legger jeg mest merke til de negative utsagnene, rett og slett fordi det FLORERER av dem, MEN det gjelder mer useriøse temaer a la sjekkemarked, sex ol. Opplever at menn er mer sakelige og ordentlige når det er viktige temaer som tas opp, men på samlivforumsdelen er det mye hat føler jeg. Kan nevne at dette går jo begge veier, men nå var jo faktisk spm ang menn da:) 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Herre min hatt. Så utrolig sure og gretne folk er på dette forumet! Helt utrolig. Har merket det i flere nystartede tråder. Virker som om alle er en gjeng bitre middelaldrende damer, som ikke er fornøyd med livet. Som bruker hver en anledning de får til å rakke ned på andre på nett. Og neida, dette er ifølge de selv "oppgående, velstelte, sosiale og velstående mennesker" som av en eller annen grunn har tid til å henge på et jævla kvinneforum HVER eneste dag. Dere kan si at dere er så tynne og flotte som dere bare vil, eller at dere har et så fantastisk liv atte hjelp. Men det tror jeg faen ikke på. For dere er ikke oppegående mennesker. Anonym poster: ecc6d735d14d06bf06edba15052a2edb 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #7 Skrevet 5. desember 2012 Jeg legger ganske mye merke til negativitet. Noen er veldig sakelige til å diskutere, men også veldig glade i å plukke ut EN setning ut av et helt innlegg også basere sitt motinnlegg på det.Og mange er glade i å tilføre lille jente, snuppa etc som hersketeknikker. Noen er også flinke til å mene at de kan alt om kvinner, og at ALLE kvinner er HELT like, er du uenig så lyver du. Er du enig i en manns utsagn i en debatt, er du "en av de få"som forstår, og er du uenig, er du feminazist. Skriver du NOE negativt om en pen kvinne, så er du automatisk sjalu. Så personlig legger jeg mest merke til de negative utsagnene, rett og slett fordi det FLORERER av dem, MEN det gjelder mer useriøse temaer a la sjekkemarked, sex ol. Opplever at menn er mer sakelige og ordentlige når det er viktige temaer som tas opp, men på samlivforumsdelen er det mye hat føler jeg. Kan nevne at dette går jo begge veier, men nå var jo faktisk spm ang menn da:) Jeg har faktisk merket nøyaktig det samme! Herre min hatt. Så utrolig sure og gretne folk er på dette forumet! Helt utrolig. Har merket det i flere nystartede tråder. Virker som om alle er en gjeng bitre middelaldrende damer, som ikke er fornøyd med livet. Som bruker hver en anledning de får til å rakke ned på andre på nett. Og neida, dette er ifølge de selv "oppgående, velstelte, sosiale og velstående mennesker" som av en eller annen grunn har tid til å henge på et jævla kvinneforum HVER eneste dag. Dere kan si at dere er så tynne og flotte som dere bare vil, eller at dere har et så fantastisk liv atte hjelp. Men det tror jeg faen ikke på. For dere er ikke oppegående mennesker. Anonym poster: ecc6d735d14d06bf06edba15052a2edb Snakk om å spre hat og faenskap da:) Er du en mann kanskje? Anonym poster: 4bcb23ff03e84eaca2e1c9a204b0be52 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Dere kan si at dere er så tynne og flotte som dere bare vil, eller at dere har et så fantastisk liv atte hjelp. Men det tror jeg faen ikke på. For dere er ikke oppegående mennesker. Anonym poster: ecc6d735d14d06bf06edba15052a2edb Anonym poster: aa1989ff914737fbc3242a4b0e693025
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #9 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har faktisk merket nøyaktig det samme! Snakk om å spre hat og faenskap da:) Er du en mann kanskje? Anonym poster: 4bcb23ff03e84eaca2e1c9a204b0be52 Med en slik dobbeltmoral så må du jo være en kvinne.... Anonym poster: b2a42f7fce859c67aa2a90a34e7af3be
Gjest Lille-pus Skrevet 27. desember 2012 #10 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg setter stor pris på at det er både menn og gutter her inne. Det gir diskusjoner og meningsutvekslinger større bredde og de ulike temaer belyses fra flere sider. Så vil det, med alle grupper, være slik at noen er veldig beskjedne, noen er saklige og andre igjen noen ønsker å provosere. Dette er ikke noe som er spesifikt for de mannlige brukerne, men også for de kvinnelige. Variasjonen i mennesketyper, innstillinger, alder, bakgrunn og erfaringer synes jeg er et gode. Oppsummering: Positivt. Endret 27. desember 2012 av Lille-pus 1
dobri123 Skrevet 27. desember 2012 #11 Skrevet 27. desember 2012 At de skal dumpes ved hver minste feil
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #12 Skrevet 27. desember 2012 Jeg setter stor pris på at det er både menn og gutter her inne. Det gir diskusjoner og meningsutvekslinger større bredde og de ulike temaer belyses fra flere sider. Jo det kan vel stemme at uten veldig mange av disse mennene og guttene så hadde vi ikke fått opprettet alle trådene hvor vi kan vise frem og "belyse" alle delene av kroppene til hverandre fra alle vinkler. Jeg tror at forumet greit kunne ha klart seg uten. Anonym poster: 63444cdd136e7498f37189b858429fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå