_Helene Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Trenger litt hjelp her! På fredag var jeg ute på byen, hvor jeg møtte verdens herligste fyr. Vi dansa og snakka sammen hele kvelden, og han sa flere ganger at ha likte meg veldig godt. Han sa også noe sånt som "blir det veldig rart hvis jeg ringer deg en dag?", hvorpå jeg sa at nei, det hadde vært veldig koselig. Han fikk både fult navn og nummer, og vi kyssa flere ganger i løpet av kvelden Vet dette ikke er veldig big deal, men som uerfaren 18åring blir jeg så usikker! Jeg har truffet mange gutter ute før, men har aldri truffet noen jeg har likt så godt. Føler liksom at det kan være noe mer der. Problemet er at jeg ikke har hørt noe mer fra han siden. Så spørsmålet er egentlig, bør jeg ta kontakt? Og hvor lenge kan jeg forvente at han drøyer før han eventuelt tar kontakt med meg? Hvor normalt er det egentlig at gutter mener det når de sier de skal ta kontakt? Kan jo godt hende han er en sånn gutt som ikke mener noe mer med det, men jeg fikk liksom intrykk at han ikke var en typisk partygutt som flørter rundt. Virka som en skikkelig godgutt! Æh, trenger litt råd fra folk med litt mer erfaring enn meg
svante Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Det kan jo være han ikke er like tøff edru. Hvis du har nummeret hans så er det jo ingen ting i veien for at du ringer.
Gjest X-1 Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Det skader neppe om du sender han ein sms, om du har nr. hans
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 Send han en melding hvor du sier "Heisann. Takk for sist, hyggelig å møte deg på Lørdag. Kunne du tenkt deg å funnet på noe en dag? Hilsen......" Så ser du hva han svarer, og slipper å lure på det.
Gjest Caroline55 Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #6 Skrevet 5. desember 2012 Kan godt være han mente det, man har fått rota bort nr ditt eller bare vært opptatt. Så skader ikke å sende en uskyldig melding om "hei. går det bra? travelt for tida?" eller noe lignende da. Jeg tror ikke jeg ville skrevet "Travelt for tia??" fordi det kan tas som mas. Om at hu er litt sur fordi han ikke har sendt henne meldng eller tatt kontakt. De kjenner jo ikke hverandre fra før og han har jo ingen forpliktelser what so ever til henne.
_Helene Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2012 Takk for svar! Dere har jo rett, har igrunnen ikke noe å tape på å sende en liten melding. Men en liten ting til.. Tenkte også litt på å legge han til på facebook. Da blir det liksom lettere å bare småsnakke litt på chaten. Hva synes dere, sende melding eller facebook?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 Melding først. Facebook når dere er blitt bedre kjent. 1
Nettinettet Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Melding først. Facebook når dere er blitt bedre kjent. For da vet du om han vil treffe deg igjen eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå