Tjorven Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Av en eller annen grunn får jeg med jevne mellomrom et lite stivt hår på haka mi. Dette håret napper jeg naturligvis vekk før det synes, men allikevel er det irriterende og måtte gjøre dette så ofte som jeg må. Har lurt litt på hvilke muligheter for å bli kvitt dette permanent, og det vet sikkert dere litt om. Hva slags muligheter har man og hva koster en sånn behandling?
Grooo Skrevet 8. mars 2004 #2 Skrevet 8. mars 2004 Jeg er også plaget av dette. Gikk i lengre tid til behandling av dette, elektrolyse eller hva det var... Det er fire-fem år siden så jeg husker ikke hva det het... Dama stakk en liten nål med strøm i ned rett ved rota på håret, og så nappet hun det ut etter hvert. Uansett, det hjalp ikke en dritt, kostet bare masse penger... Derfor gikk jeg over til pinsett igjen, mye enklere å dra dem ut selv enn å gå ett sted for å få gjort det.. De vokste ut like raskt uansett.
Gjest Malama Skrevet 8. mars 2004 #3 Skrevet 8. mars 2004 Har noen sånne på kroppen jeg også... pinsetten er mitt hjelpemiddel. Men, jeg har dem ikke i ansiktet da, så det gjør ikke noe om det blir et par mm før jeg legger merke til det...
Skravla Skrevet 8. mars 2004 #4 Skrevet 8. mars 2004 Jeg har fjernet hår med elektrolyse og er veldig fornøyd. Veldig lite ettervekst og det lille som kommer tas i en vedlikeholdsrunde. Jeg har imidlertid flere enn et hår. Problemet ditt er et lite hår og de som utfører elektrolyse har som regel minstepris på 200 - 300 kr. Det blir jo dyrt for et hår. Hadde nok valgt pinsett hvis det var meg.
Tjorven Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2004 Tror jeg fortsetter med pinsetten jeg da. Det er jo ikke noe stort problem, mer irriterende egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå