Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med helsa i flere år, men ønsker så veldig å kunne jobbe!

Går for tiden på AAP og undersøker muligheten for hospitering en plass(dog bor jeg på en veldig liten plass, og her er det stort sett butikk, større fabrikker og selvsagt helse).

Undersøker derfor muligheten for å kunne jobbe hjemmefra på et eller annet vis(type, via internett/pc eller via posten, osv).

Vil selvsagt ha en jobb, ikke noe sånn her "raske penger, klikk HER", og slikt tøv!

Lurer på om det er noen der ute som har forslag til hva en kan gjøre hjemmefra, uten å måtte ha årelange utdannelser(vet f.eks at mange grafiske designere jobber hjemmefra, men det er mye skole før en når dit:)

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Hvorfor kan du ikke jobbe "ute"? Mer spesifikk?

Oversetter, artikkelskriver etc er et alternativ, men det krever at du er god med ord, effektiv og kreativ.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig at noen foreslår slike jobber i slike sammenhenger. Dette er jobber som krever MYE, og som det er stor rift om. Det er ikke noe man begynner på fordi man er ute av stand til å gjøre andre ting.

Anonym poster: 3916786ed897a5e716fd6ac4aa84dfc7

Skrevet

Jeg synes det er utrolig at noen foreslår slike jobber i slike sammenhenger. Dette er jobber som krever MYE, og som det er stor rift om. Det er ikke noe man begynner på fordi man er ute av stand til å gjøre andre ting.

Anonym poster: 3916786ed897a5e716fd6ac4aa84dfc7

Enig. TS, du skal være klar over at jobber der du "utvikler" noe (det kan være alt fra tekster, grafikk til programvare etc.) ofte er veldig tøffe jobber. Om du sliter med helsa så kan slike jobber være ganske uheldige, min erfaring med utviklingsjobber er at man jobber det meste av døgnet. 14 timers dager er ikke uvanlig, og arbeidspresset er ofte stort. Tenk godt igjennom før du vurderer noe slikt.

Anonym poster: fdabfeaa705b7cd7991eecc6414e19d8

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar:)

Tror nok dere oppfor her kan ha ret, type "utviklingsjobb" er kanskje ikke noe for meg ennå(ihvertfall ikke om en risikerer veldig mange timer om dagen jobb:)

Har ikke vært ute i arb.livet på flere år gr. psyken, enkelt og greit. Vil og kan ikke gå tilbake til min "gamle" jobb som var i kassa på Coopen.

Noen andre som har forslag-?

Skrevet

Har du noen utdanning? For ellers så er det neste bare ufaglært i helsevesenet, butikkjobber, enkle kontorjobber, sekretær, fabrikkjobb, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...